Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτέμβριος, 2014

6-9 ΟΚΤΩΒΡΗ 2014: 12η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ

Ο κύκλος της πολιτικής της πολιτικής για τη συνοχή δείχνει ότι λόγω της εκτόξευσης των εθνικών, περιφερειακών και προγραμμάτων εδαφικής συνεργασίας 320+ το 2014, τις πρώτες εμπειρίες με την εφαρμογή τους μπορεί να είναι στην πρώτη γραμμή των συζητήσεων κατά τη διάρκεια της  12ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας των Περιφερειών και των Πόλεων. Επιπλέον, η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί λίγους μήνες μετά το κλείσιμο της δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «Έκτη έκθεση για την οικονομική, κοινωνική και εδαφική συνοχή »   και το σχετικό « Έκτο Φόρουμ για τη Συνοχή ». Οι θεματικές προτεραιότητες Οι OPEN DAYS 2014 θα πραγματοποιηθούν με το σύνθημα « Μεγαλώνοντας μαζί - έξυπνη επένδυση για τους ανθρώπους», και τα εργαστήρια που καλύπτουν  τα ακόλουθα θέματα: •  Σύνδεση των περιφερειακών στρατηγικών (θέμα Α) : έξυπνη εξειδίκευση, την ψηφιακή ατζέντα, την υποστήριξη των ΜΜΕ, οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (που υποστηρίζονται από το ΕΤΠΑ), της κατάρτισης και τ

ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Του Δημήτρη Κατσούλη Η εγκατάσταση των πλευρικών διοδίων στην Φθιώτιδα και η έναρξη λειτουργίας τους έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση της τοπικής αυτοδιοίκησης και των τοπικών κοινωνιών. Οι Δήμοι διοργανώνουν διαμαρτυρίες και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εκδήλωσε την έντονη αντίθεσή της. Το θέμα των διοδίων είναι προ των πυλών και της Εύβοιας γιαυτό η εξέλιξή του στην γειτονική Φθιώτιδα μας αφορά ποικιλοτρόπως: και γιατί είμαστε μέρος της ίδιας Περιφέρειας, οπότε οφείλουμε την ανάδειξη της περιφερειακής αλληλεγγύης, αλλά κυρίως και γιατί προοιωνίζει τον αγώνα που πρέπει να δοθεί από την Εύβοια για την αποτροπή της εγκατάστασης των διοδίων στο δρόμο Σχηματάρι Χαλκίδα. Γύρω από το θέμα «Διόδια» αναπτύσσονται βεβαίως επιχειρήματα και αφορισμοί που έχουν ευρύτερες  πολιτικές και ενίοτε ιδεολογικές αναγωγές. Άλλοι αφορίζουν κάθε τι στο οποίο οι χρήστες πληρώνουν, άλλοι κάθε τι το οποίο δεν είναι απολύτως και ερμητικά κλεισμένο στο Δημόσιο και άλλοι αναγάγουν τη διαμαρτυρία τους

ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ: Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ DEAL ΤΡΑΠΕΖΩΝ -ΣΕΛΟΝΤΑ

  Αναδημοσίευση από:  http://www.euro2day.gr/ Ως πρόκριμα για τη δημιουργία μεγαλύτερου σχήματος στον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών φαίνεται να λειτουργεί η συμφωνία τραπεζών και Σελόντα για την αναδιάρθρωση. Τα σχέδια, οι προοπτικές και τα «αγκάθια» στο δρόμο για την εξυγίανση του κλάδου. Τα «σπασμένα» των τελευταίων ετών, αλλά και τις προοπτικές που υπάρχουν για έναν από τους βασικούς εξαγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, καλούνται να διαχειριστούν οι τράπεζες οι οποίες αναλαμβάνουν σταδιακά των μετοχικό έλεγχο των εταιρειών του κλάδου, επωμιζόμενες και μέρος της ευθύνης για τα προβλήματά που γιγαντώθηκαν την τελευταία διετία. Το πρώτο βήμα έγινε χθες στο ξενοδοχείο Central στην Πλάκα. Εκεί πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών η έκτακτη γενική συνέλευση της Σελόντα, όπου οι μέτοχοι της, μεταξύ των οποίων και η Linnaeus Capital, που είχε αντιδράσει σθεναρά στο σχέδιο αναδιάρθρωσης, άναψαν το «πράσινο φως» στο σχέδιο των τραπεζών. Σχέδιο το οποίο, σύμφωνα με παράγοντ

ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ:Ανακοίνωση για τα διόδια στην Περιφέρεια Στερεάς

Για άλλη μια φορά το θέμα των διοδίων απασχολεί την κοινωνία της Περιφέρειας Στερεάς. Εχθές στη Στυλίδα και τη Τραγάνα, σήμερα στο Μώλο και στον Μπράλο στη Φθιώτιδα, αύριο στο δρόμο Σχηματάρι – Χαλκίδα (σε ένα δρόμο με πολλές κακοτεχνίες, χωρίς φωτισμό και με πολλά επικίνδυνα για ατυχήματα σημεία). Μεθαύριο δεν ξέρουμε που. Το θέμα έχει πολλές διαστάσεις και πολλά ερωτήματα υπάρχουν και χρειάζονται απαντήσεις: Η δημιουργία των διοδίων σε όλα αυτά τα σημεία που “ξεφυτρώνουν” έχουν προβλεφθεί στις συμβάσεις που έχουν υπογράψει οι εταιρίες με το ελληνικό Κράτος ; Και εάν έχουν προβλεφθεί με βάση ποιες μελέτες έχουν καθοριστεί τα σημεία και το κόστος διέλευσης ; Η Περιφέρεια και οι αντίστοιχοι Δήμοι είχαν ενημερωθεί πριν υπογραφούν οι συμβάσεις ; Το σύστημα της ενιαίας χιλιομετρικής χρέωσης γιατί δεν υλοποιείται ; Είναι νόμιμες όλες οι κινήσεις των εταιριών που δημιουργούν μετωπικά και πλευρικά διόδια σε διάφορες περιοχές της Περιφέρειας ; Χρειάζεται άμεσα το νέο Περιφερειακό Σ

ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ 24 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ- ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

Αναδημοσίευση από: http://www.imerisia.gr Αναπτυξιακά ομόλογα με στόχο να εξευρεθούν πόροι 24 δισ. ευρώ, που θα χρηματοδοτήσουν έργα υποδομής. προτείνει σε μελέτη της η PWC. Η μελέτη καταδεικνύει την ανάγκη της έκδοσης «ομολόγων έργου», ως συμπληρωματική πηγή χρηματοδότησης των υποδομών, οι οποίες θα πολλαπλασιάσουν τον συντελεστή ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Τα παραπάνω κεφάλαια απαιτούνται έως το 2025 για την ολοκλήρωση των κυριοτέρων υπό προγραμματισμό έργων υποδομής στην Ελλάδα, έργων που θα εντάξουν την εθνική οικονομία σε τροχιά ανάπτυξης όπως συμβαίνει διεθνώς. Σύμφωνα με απολύτως συντηρητικές εκτιμήσεις του ΟΟΣΑ, που συμπεριλαμβάνονται στη μελέτη και αναδεικνύουν τις παγκόσμιες ανάγκες χρηματοδότησης, το ύψος των έργων αυτών διεθνώς υπολογίζεται σε 3 τρισ. ευρώ ανά έτος για τα επόμενα τριάντα έτη. Η έκθεση παρουσιάστηκε χθες σε συνέντευξη Τύπου στο Χρηματιστήριο Αθηνών, κατά την οποία τονίστηκε ότι η ανάγκη χρηματοδότησης νέων υποδομών είναι πολύ αυξημ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (EaSI)

Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις οι ενδιαφερόμενοι φορείς για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Απασχόλησης και Κοινωνικής Καινοτομίας (EaSI). Για το λόγο αυτό έχει εκδοθεί πρόσκληση μέσω της οποίας επιδιώκεται η τοποθέτηση τουλάχιστον 1800 νέων (από 18 έως 35 ετών) σε στοχευμένες θέσεις εργασίας ή σε σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης στις χώρες της ΕΕ, και στην ΕΖΕΣ (Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελεύθερων Συναλλαγών). Τα στοχευμένα προγράμματα κινητικότητας, καθιστούν πιο εύκολη για τους νέους την πρόσβαση σε ευκαιρίες απασχόλησης και την ανάληψη εργασίας σε άλλο κράτος μέλος, και ενθαρρύνουν τους εργοδότες να δημιουργούν εργασιακά ανοίγματα για νέους μετακινούμενους εργαζομένους. Η πρόσκληση είναι ανοικτή σε ενδιαφερόμενους φορείς από όλες τις συμμετέχουσες χώρες στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων και των χωρών ΕΖΕΣ, τις υποψήφιες χώρες και τις υποψήφιες προς ένταξη χώρες. Οι αιτούντες μπορεί να είναι δημόσιοι ή ιδιωτικοί φορείς, ΜΚΟ, φορείς του τρίτου τομέα παροχής υπηρεσι