Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Δεκέμβριος, 2014

ΑΓΟΡΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΟΥ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΜΙΑΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της 15ης Δεκεμβρίου 2014 αποφάσισε την ένταξη της αγοράς από τον Δήμο Χαλκιδέων του διατηρητέου κτιρίου που βρίσκεται επί της οδού Μιαούλη,  σε Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου . Πρόκειται για σημαντικό αρχιτεκτόνημα, δείγμα αστικής έπαυλης, η αποκατάσταση του οποίου και η χρήση του για υπηρεσίες και κοινωφελείς δραστηριότητες θα αναβαθμίσει την πόλη. Η αγορά του ακινήτου θα καλυφθεί από πόρους του Προγράμματος του Πράσινου Ταμείου, χωρίς καμία οικονομική συμμετοχή και επιβάρυνση του Δήμου Χαλκιδέων. Καθώς η προθεσμία υποβολής της πρότασης ένταξης λήγει αρχές Ιανουαρίου, ο Δήμος σπεύδει να κατοχυρώσει την ένταξη του, έτσι ώστε να προχωρήσει άμεσα στην αγορά. Ο Δήμαρχος κ. Παγώνης υπογράμμισε και εξήρε τη συμβολή των ειδικών συνεργατών και συμβούλων του στις όποιες διαδικασίες και συνεννοήσεις προηγήθηκαν και απαιτήθηκαν για την αξιοποίηση του προγράμματος του Πράσινου Ταμείου και την απόκτηση του συγκεκριμένου διατηρητέου. 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

                                                 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής συζητήθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το μείζον θέμα της Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας. Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά τις τοποθετήσεις του Δημάρχου και των επικεφαλής των παρατάξεων της ελάσσονος αντιπολίτευσης και αφού άκουσε με προσοχή τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων της Ομάδας Πρωτοβουλίας για την Διάσωση και Αποκατάσταση της Αγοράς της Χαλκίδας , ψήφισε και δέχθηκε κατά πλειοψηφία την πρόταση του Δημάρχου κ. Χρήστου Παγώνη, ενόψει της συνεδρίασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014. Η πρόταση του Δημάρχου υποστηρίζει: α) το χαρακτηρισμό ως μνημείου τμήματος της Δημοτικής Αγοράς προς την πλευρά της οδού Νεοφύτου , λόγω ιστορικής μνήμης β) να μη χαρακτηριστεί το υπόλοιπο τμήμα της γ) στο νέο αρχιτεκτόνημα να ακολουθηθεί το υπάρχον περίγραμμα και δ) ως χρήση, να επιλεγεί εκείνη των πολιτιστικών, εμπορικών δραστηρι

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΑΡΙΓΚ

                ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Με αφορμή τα όσα συκοφαντικά και ανυπόστατα έχουν λεχθεί και γραφεί τις τελευταίες ημέρες για το θέμα της αγοράς του ακινήτου του ΔΑΡΙΓΚ από την Τράπεζα Πειραιώς στον πλειστηριασμό της 10η Δεκεμβρίου 2014, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Χρήστος Παγώνης στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κατήγγειλε επίθεση λάσπης . Με συγκεκριμένα στοιχεία, προερχόμενα από τις υπηρεσίες του Δήμου, ο Δήμαρχος   παρουσίασε την πραγματική οικονομική κατάσταση και δυνατότητα του Δήμου, καθώς και την έως τώρα αρνητική θέση των πιστωτικών ιδρυμάτων για την δανειοδότηση του Δήμου. Απέδειξε ότι ο Δήμος δεν μπορούσε να συμμετάσχει στον πλειστηριασμό και να διεκδικήσει το ακίνητο την στιγμή που δεν είχε διασφαλίσει την οικονομική ευχέρεια να ανταπεξέλθει στα βάρη του δανεισμού. Σε ότι αφορά τη συνάντηση που είχε τον Οκτώβριο του 2014 με τον Πρόεδρο του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς , επεσήμανε ότι ουδεμία σχέση είχε με την αγορά του ακινήτου από την Τράπεζα, αλλά α

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

Η πολιτική αντιπαράθεση συνήθως δεν ακολουθεί ή σπανίως ακολουθεί τον τεκμηριωμένο πολιτικό λόγο. Επιμένει στην αοριστολογία, στην συνθηματολογία και τον αφορισμό. Ακόμη και όταν η πραγματικότητα είναι διαφορετική ο αγοραίος πολιτικός λόγος θα την μεταμορφώσει στα μέτρα του και στην εξυπηρέτηση των στόχων της αντιπαράθεσης. Στην πόλη, μεταξύ των άλλων, κυριαρχεί το θέμα της Δημοτικής Αγοράς. Όπως φαίνεται στις 18 Δεκέμβρη 2014  το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και η Επιτροπή Νεωτέρων Μνημείων σε κοινή τους συνεδρίαση θα αποφασίσουν για μία ακόμη φορά για τον χαρακτηρισμό των κτιριακών εγκαταστάσεων, για να ανάδειξή τους σε μνημείο, για την διατήρηση των αρχιτεκτονικών και ιστορικών στοιχείων ή – μάλλον απίθανο – για τον μη χαρακτηρισμό και την μη διατήρηση. Οι πάντες πλέον αναμένουν την Απόφαση που όπως λέγουν θέλουν να είναι οριστική για να δώσει τέλος στην αντιπαράθεση που για δύο και πιο πάνω δεκαετίες διχάζει πολίτες και δημοτικές αρχές. Η Χαλκίδα είναι ιστορικός και αρχ

Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΧΑΛΚΙΔΑ

Άρθρο του Δημήτρη Ι. Κατσούλη Γύρω από την τύχη του κτιριακού συγκροτήματος της άλλοτε Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας  εγείρονται διαφορετικές απόψεις οι οποίες άλλες φορές  συγκλίνουν και άλλες αποκλίνουν. Το ζητούμενο είναι πάντως η διαμόρφωση μίας οριστικής απόφασης προκειμένου αυτή η ανοικτή πληγή της πόλης να κλείσει. Για περισσότερα από 30 χρόνια η Χαλκίδα έχει μείνει χωρίς Δημοτική Αγορά!!! Αυτή η χαμένη λειτουργία αποτελεί κενό στην οικονομική ζωή της πόλης. Τι σημασία έχει μία Δημοτική Αγορά για μία σύγχρονη πόλη; Η απάντηση έρχεται εν προκειμένω από την αντίστροφη πραγματικότητα αυτής της συγκεκριμένης πόλης. Η πολυετής έλλειψη  της Δημοτικής Αγοράς στερεί την πόλη από την καρδιά της οικονομικής της ζωής και τους παλμούς που αυτή δίνει στην κοινωνική ζωή. Αυτή είναι η βαθιά σημασία των οργανωμένων χώρων εμπορικής και οικονομικής δραστηριότητας, των αγορών είτε αυτές αναφέρονται στην αρχαία πόλη, είτε στην μεσαιωνική και αναγεννησιακή πόλη, είτε στην σύγχρονη πόλη της βιο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΧΘΟΥΝ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Σχόλιο του Δημήτρη Κατσούλη H παράκαμψη της Χαλκίδας είναι πράγματι ένα μεγάλο έργο ιδιαίτερα σημαντικό για την πόλη και τον νομό. Χθες έγινε μόνο η πανηγυρική του ανακοίνωση. Έως την οριστική εξασφάλιση της χρηματοδότησης, τη δημοπράτηση, την έναρξη κατασκευής και την ολοκλήρωση ο δρόμος είναι μακρύς και επίπονος. Άλλωστε υπάρχει και το κακό προηγούμενο αντίστοιχων έργων όπως η παράκαμψη Βασιλικού που είχε δημοπρατηθεί αλλά τελικά έμεινε στα αζήτητα και παραμένει μαζί με τις παρακάμψεις Αμαρύνθου, Αλιβερίου και τον Βόρειο Οδικό Άξονα μία ακόμη μεγάλη προσδοκία. Συνεπώς οι πανηγυρισμοί από τον Υπουργό ή τον Περιφερειάρχη ή τους Κυβερνητικούς Παράγοντες είναι δυσανάλογης έντασης με την σοβαρότητα της δουλειάς που πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα και η οποία θα αποδείξει μέσα από βασανιστικές δοκιμασίες υπουργών, πολιτικών παραγόντων και υπηρεσιών εάν το χθεσινό ήταν ένα επικοινωνιακό ξεκίνημα μίας, επιτέλους, καλής εξέλιξης για την  Εύβοια και την Χαλκίδα. Το έργο αυτό εάν δεν

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΚΥΡΟ ΚΑΙ Η ΧΑΛΚΙΔΑ, ΚΑΡΥΣΤΟΣ, ΚΥΜΗ ΚΑΙ ΑΙΔΗΨΟΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ.

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2015, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ Πηγή: www.ypodomes.com Η Hellenic Seaplanes αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος στον διαγωνισμό του Οργανισμού Λιμένων Ν. Ευβοίας για την ανάπτυξη 4 υδατοδρομίων σε Χαλκίδα, Κάρυστο, Κύμη και Αιδηψό, καθώς και μιας τεχνικής βάσης στη Χαλκίδα. Ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ) έβαλε στόχο την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο να υπάρχουν όχι ένα αλλά τέσσερα υδατοδρόμια στο νησί της Εύβοιας και να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στις μετακινήσεις με υδροπλάνα, ολοκληρώνοντας τις διαγωνιστικές διαδικασίες. Η Χαλκίδα, η Κάρυστος, η Κύμη και η Αιδηψός είναι οι πόλεις που θα αναπτυχθούν τα υδατοδρόμια και θα συνδεθούν με το υπόλοιπο δίκτυο υδατοδρομίων. Παράλληλα, ξεκινάει η πρώτη τεχνική βάση υδροπλάνων στην Χαλκίδα για τη συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο και την επιδιόρθωση των αεροσκαφών. Προσωρινός ανάδοχος ορίστηκε η εταιρία «Υδατοδρόμια Εύβοιας ΙΚ

"ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ" ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

Ανακοινώθηκε σήμερα, 4 Δεκεμβρίου 2014, επισήμως από τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρυσοχοϊδη η ένταξη της παράκαμψης Χαλκίδας στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Πρόκειται για έργο ύψους 160.000.000 ευρώ που αφορά την κατασκευή νέου σύγχρονου δρόμου 16 χιλιομέτρων με τον οποίο παρακάμπτεται η Χαλκίδα  και την Νέα Αρτάκη τόσο προς την Βόρεια όσο και προς την Νότια Εύβοια. Ο δρόμος ξεκινά από τον κόμβο Λαμψάκου και καταλήγει στην Εθνική Οδό Χαλκίδας Αιδηψού στον κόμβο των Ψαχνών. Τα δέκα χιλιόμετρα θα είναι με  δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και προστατευτική νησίδα όπως όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι ενώ τα υπόλοιπα 6 χιλιόμετρα θα είναι κλειστός δρόμος χωρίς νησίδα. Στον δρόμο αυτό θα προστεθεί το τμήμα Υψηλή Γέφυρα Κόμβος Λαμψάκου του οποίου η μελέτη εκπονείται και θα είναι έτοιμη σε ένα χρόνο. ‘Όπως δήλωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης το έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί μετά τις εορτές, αρχές του 2015 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από τρία, τουλάχιστον χρόνια. Κανείς όμως δεν μπορεί να προσδιορίσει την ολ