20-07-2011
Πηγή: http://www.ypodomes.com/
Αθήνα- Χαλκίδα σε 48 λεπτά! Τόσο θα διαρκούν οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού με τα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου, που μελλοντικά θα φτάνουν μέχρι την πρωτεύουσα της Εύβοιας όλο το 24ωρο!
Με 17 νέους σταθμούς, που έως το 2014 υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετούν τις καθημερινές μετακινήσεις περίπου 80.000 κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας, ο προαστιακός σιδηρόδρομος τις επόμενες ημέρες επεκτείνεται προς Βορρά, συνδέοντας αρχικά με τακτικά δρομολόγια την Αθήνα με την Οινόη και τη Χαλκίδα και από το φθινόπωρο και με τη Θήβα.
Το δύσκολο πάζλ του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας συμπληρώνεται κομμάτι κομμάτι και με ρυθμούς χελώνας! Σημειώνεται ότι το δίκτυο του προαστιακού, στο σύνολό του, είχε προγραμματιστεί αρχικά να ολοκληρωθεί έως το 2010, αλλά παραπέμπεται για το 2014 και βλέπουμε!
Μετά τις καθυστερημένες επεκτάσεις του δικτύου προς την Κόρινθο και το Κιάτο, οι επόμενες σημαντικές στάσεις του προαστιακού θα είναι σε Οινόη και Χαλκίδα, προσθέτοντας στο σημερινό δίκτυό του άλλους 13 σταθμούς. Σε πρώτη φάση και μέχρι την ολοκλήρωση όλων των έργων ηλεκτροκίνησης τα δρομολόγια προς Οινόη - Χαλκίδα θα εκτελούνται μόνο τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 π.μ. έως τις 10 π.μ. και από τις 6 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα.
Ενδιαφέρον για ακίνητα
Οι σταθμοί με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση αναμένεται να είναι αυτοί των Αχαρνών, του Αγίου Στεφάνου, των Κιούρκων, του Αυλώνα, των Οινοφύτων, της Οινόης, της Αυλίδας και της Χαλκίδας. Η επέκταση του δικτύου σε Οινόη, Χαλκίδα και Θήβα, αναμένεται ότι θα δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη των περιοχών απ΄ όπου διέρχεται ο προαστιακός.
Ωστόσο είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσει το κομμάτι του προαστιακού από την Οινόη προς τη Θήβα με άλλους τέσσερις σταθμούς, ολοκληρώνοντας έτσι τις επεκτάσεις προς Βορρά. Η επέκταση του προαστιακού προς τη Χαλκίδα (αρχικά είχε προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2006) περιελάμβανε την ανακαίνιση της υπάρχουσας διπλής γραμμής (έως τα όρια της Χαλκίδας) προκειμένου να κινούνται τα τρένα με υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώσεις εξακολουθούν να γίνονται όχι μόνο στο δίκτυο αλλά και στους υπάρχοντες σταθμούς.
Επίσης, η επέκταση προς τη Θήβα (η διαδρομή από την Αθήνα θα διαρκεί 50 λεπτά) ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2006! Στο τμήμα προς τη Θήβα, στην υπάρχουσα διπλή γραμμή εκτελούνται εργασίες βελτίωσης του δικτύου, ενώ ανακατασκευάζονται πλήρως όλοι οι σταθμοί. Όλα τα έργα στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ-Θήβας, μήκους 100 χλμ., συμπεριλαμβανομένων της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου