Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ




Ο Βουλευτής Ευβοίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Κώστας Μαρκόπουλος, απέστειλε ερώτηση στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη για το μέλλον του Προαστιακού Χαλκίδας και για τις ποινικές ευθύνες που αναλογούν στα μέλη του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Πιο συγκεκριμένα η επιστολή του Κώστα Μαρκόπουλου αναφέρει τα εξής:
«Κατά την πρόσφατη συνάντηση του με τον Δήμαρχο Πατρών κ. Γιάννη Δημαρά, ο κ.Χατζηδάκης δήλωσε πως εντάσσεται στις προτεραιότητες του Υπουργείου Ανάπτυξης η ολοκλήρωση του δικτύου του Προαστιακού της γραμμής Αθηνών – Πατρών.
Την ίδια στιγμή και ενώ εξαγγέλλει νέα έργα, ο Υπουργός Ανάπτυξης δείχνει να αγνοεί τις δυσλειτουργίες των ήδη «ολοκληρωμένων» σιδηροδρομικών γραμμών όπως εκείνη με προορισμό την, σαφώς, εγγύτερη προς την Αθήνα, Χαλκίδα.
Ο όρος δυσλειτουργίες, ηχεί επιεικής, αν αναλογιστούμε πως στην γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα έχει κλαπεί σχεδόν το σύνολο της εγκατασταθείσας υποδομής ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα να έχουν απομείνει 5 με 6 χιλιόμετρα καλωδίωσης σε σύνολο 90 χιλιομέτρων.
Επιπλέον, αποτελεί ηθική πρόκληση προς τον έλληνα φορολογούμενο, η πλήρης εγκατάλειψη της προσφάτως ανακαινισμένης γραμμής Οινόης – Χαλκίδος, όπου τα φαινόμενα δολιοφθοράς είναι καθημερινά.
Κατά συνέπεια, ομιλούμε για Προαστιακό μόνο κατ’ όνομα, διότι η διαδρομή συνεχίζει, παρά τις υποσχέσεις, να εξυπηρετείται από πετρελαιοκίνητους συρμούς, με αποτέλεσμα αφενός το επιπλέον κόστος και αφετέρου την μικρότερη ταχύτητα μετακίνησης των, όλο και αυξανόμενων σε αριθμό, επιβατών της σιδηροδρομικής γραμμής προς και από την Χαλκίδα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται ο κος Υπουργός
1.ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Ανάπτυξης αναφορικά με την επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων;
2.θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα φύλαξης των ακριβοπληρωμένων έργων τα οποία λεηλατούνται καθημερινά;
3.θα αναζητηθούν τυχόν αστικές και ποινικές ευθύνες για τα μέλη του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για τις εγκληματικές παραλήψεις τους και την προφανή παράβαση των καθηκόντων τους;
4.υπάρχει ο αναγκαίος αριθμός συρμών desiro ή έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω αχρηστίας, και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ένταξη τους στην εν λόγω γραμμή;"

Πηγή:eviaportal.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο