Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο «ΔΙΑΜΗΚΗΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΟΧΗΣ.



Στην σημερινή Ημερίδα για την επόμενη Προγραμματική Περίοδο 2013-2020 ο Αντιπεριφερειάρχης  Εύβοιας κ. Θανάσης Μπουραντάς ανακοίνωσε επιστολή του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου με την οποία ενημερώνει ότι έγινε δεκτή  η πρόταση της Ελλάδας για την ένταξη μεταξύ άλλων και του Διαμήκη Οδικού Άξονα της Εύβοιας, δηλαδή Χαλκίδα- Ιστιαία και Χαλκίδα- Αλιβέρι- Κάρυστος  στους χάρτες του Παραρτήματος της Πρότασης Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου  σχετικά με τις κατευθιυντήριες γραμμές της Ένωσης για την ανάπτυξη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.  Η ένταξη στον αναθεωρημένο Δίκτυο Μεταφορών, υπογραμμίζει ο κ. Σταθόπουλος, «συνεπάγεται δυνατότητα χρηματοδότησής του από το Ταμείο Συνοχής τόσο κατά την τρέχουσα όσο και στην επόμενη προγραμματική περίοδο».

Η εξέλιξη αυτή από μόνη της δεν σημαίνει και πολλά πράγματα. Είναι όμως ένα καθοριστικό βήμα, ενόψει και του περιορισμού των άλλων χρηματοδοτικών μέσα για υποδομές, να ενταχθεί στο Ταμείο Συνοχής, εφόσον όλοι οι υπεύθυνοι κινηθούν γρήγορα και αποτελεσματικά. Επίσης πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί το αντικείμενο του τεράστιου και τόσο σημαντικού για την ανάπτυξη της Εύβοιας έργου,  για να μην επαναληφθούν παλινωδίες στον προγραμματισμό σαν αυτές που  κατά το παρελθόν είχαν ταλανίσει τον νομό σχετικά με την νέα χάραξη παραλιακού δρόμου στον Βόρειο Άξονα όσο και πρόσφατα με την απόκλιση από τον Νότιο Άξονα και την νέα χάραξη του δρόμου Χαλκίδα- Κύμη. Εξάλλου η κατασκευή του Νότιου Άξονα Χαλκίδα – Κάρυστος ικανοποιεί τους στόχους της ανάπτυξης των θαλάσσιων μεταφορών και της αναβάθμισης του λιμένα της Κύμης σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στον Νότιο Ευβοϊκό και την αξιοποίηση της γειτνίασης με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Η ένταξη και του τμήματος  Λέπουρα- Κύμη στον διαμήκη άξονα είναι αίτημα και στόχος εφικτός στις παρούσες οικονομικές συνθήκες.

Είναι γεγονός ότι η Εύβοια εκτός των άλλων έχει πληρώσει δήθεν μεγαλόπνοες αλλά εντελώς ανέφικτες ιδέες πολιτικών της παραγόντων που στέρησαν ευκαιρίες από τον τόπο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΥΣ

του  Γιάννη Σπιλάνη Αν. Καθηγητής Περιφερειακός Σύμβουλος Αναδημοσίευση από: http://www.aftodioikisi.gr/ Οι επισχέσεις εργασίας σε πλοία της ακτοπλοΐας έφεραν και πάλι στην επιφάνεια το πρόβλημα που η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ήθελε να υποβαθμίσει σε πρόβλημα της γραμμής Αν. Αιγαίου – Β. Ελλάδας. Μάλιστα ο τ. υπουργός θεώρησε σημαντική πρόοδο τη μεταφορά όλων των αρμοδιοτήτων της ακτοπλοΐας στο κεντρικό Υπουργείο, επικαλούμενος την αναγκαιότητα να λαμβάνονται οι αποφάσεις από ένα κέντρο για καλύτερο συντονισμό. Σωστό το σκεπτικό, αλλά έχει αποδειχθεί εδώ και πολλά χρόνια ότι οι κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας αδυνατούν να επιτελέσουν το έργο αυτό. Οι λόγοι είναι γνωστοί και δεν αφορούν τους νησιώτες αλλά τη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου που πρέπει να αφαιρέσει επιτέλους από τους λιμενικούς την αρμοδιότητα νομοθέτησης και χάραξης της ακτοπλοϊκής πολιτικής. Αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολούθησαν οι προηγούμενοι υπουργοί, είναι σήμερα ο αποκλεισμός

ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΜΕ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ "ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Ολόκληρη η Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας  " ΘΕΜΑ 4ο: Υποκατάσταση της αναδόχου εταιρείας “ΘΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.” από την εταιρεία “ΑΦΟΙ ΒΑΡΕΛΑ Α.Ε.” για την εκτέλεση του έργου «Ανέγερση και εξοπλισµός Πολιτιστικού Πνευµατικού Κέντρου Ιεράς Μητρόπολης Χαλκίδας», Π.Ε. Εύβοιας. (Εισηγητής των ανωτέρω θεµάτων κ. Αναστάσιος Παπαναστασίου, Αναπληρωτής Προϊστάµενος Γενικής ∆/νσης Αναπτυξιακού Προγραµµατισµού, Περιβάλλοντος, Υποδοµών & Μεταφορών Π.Σ.Ε.). Ο Πρόεδρος ανέπτυξε το θέµα αυτό, έχοντας υπόψη την υπ’ αριθµ. 34889/883/Φ.Ε./12.03.2015 εισήγηση του Αναπλ. Προϊσταµένου της Γενικής ∆ιεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραµµατισµού, Περιβάλλοντος και Υποδοµών της Π.Σ.Ε., η οποία και αποτελεί αναπόσπαστο τµήµα του παρόντος πρακτικού. Η Οικονοµική Επιτροπή, µετά από διαλογική συζήτηση, και λαµβάνοντας υπόψη α) την Ε147/18/24.11.14 αίτηση της Εταιρείας «ΘΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ» για υποκατάστασή της, β) την από 21.11.2014 ∆ήλωση της εταιρείας «ΑΦΟΙ ΒΑΡΕΛΑ Α.Ε.» περί αποδοχής

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων. Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη