Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο «ΔΙΑΜΗΚΗΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ. ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΟΧΗΣ.



Στην σημερινή Ημερίδα για την επόμενη Προγραμματική Περίοδο 2013-2020 ο Αντιπεριφερειάρχης  Εύβοιας κ. Θανάσης Μπουραντάς ανακοίνωσε επιστολή του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου με την οποία ενημερώνει ότι έγινε δεκτή  η πρόταση της Ελλάδας για την ένταξη μεταξύ άλλων και του Διαμήκη Οδικού Άξονα της Εύβοιας, δηλαδή Χαλκίδα- Ιστιαία και Χαλκίδα- Αλιβέρι- Κάρυστος  στους χάρτες του Παραρτήματος της Πρότασης Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου  σχετικά με τις κατευθιυντήριες γραμμές της Ένωσης για την ανάπτυξη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.  Η ένταξη στον αναθεωρημένο Δίκτυο Μεταφορών, υπογραμμίζει ο κ. Σταθόπουλος, «συνεπάγεται δυνατότητα χρηματοδότησής του από το Ταμείο Συνοχής τόσο κατά την τρέχουσα όσο και στην επόμενη προγραμματική περίοδο».

Η εξέλιξη αυτή από μόνη της δεν σημαίνει και πολλά πράγματα. Είναι όμως ένα καθοριστικό βήμα, ενόψει και του περιορισμού των άλλων χρηματοδοτικών μέσα για υποδομές, να ενταχθεί στο Ταμείο Συνοχής, εφόσον όλοι οι υπεύθυνοι κινηθούν γρήγορα και αποτελεσματικά. Επίσης πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί το αντικείμενο του τεράστιου και τόσο σημαντικού για την ανάπτυξη της Εύβοιας έργου,  για να μην επαναληφθούν παλινωδίες στον προγραμματισμό σαν αυτές που  κατά το παρελθόν είχαν ταλανίσει τον νομό σχετικά με την νέα χάραξη παραλιακού δρόμου στον Βόρειο Άξονα όσο και πρόσφατα με την απόκλιση από τον Νότιο Άξονα και την νέα χάραξη του δρόμου Χαλκίδα- Κύμη. Εξάλλου η κατασκευή του Νότιου Άξονα Χαλκίδα – Κάρυστος ικανοποιεί τους στόχους της ανάπτυξης των θαλάσσιων μεταφορών και της αναβάθμισης του λιμένα της Κύμης σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στον Νότιο Ευβοϊκό και την αξιοποίηση της γειτνίασης με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Η ένταξη και του τμήματος  Λέπουρα- Κύμη στον διαμήκη άξονα είναι αίτημα και στόχος εφικτός στις παρούσες οικονομικές συνθήκες.

Είναι γεγονός ότι η Εύβοια εκτός των άλλων έχει πληρώσει δήθεν μεγαλόπνοες αλλά εντελώς ανέφικτες ιδέες πολιτικών της παραγόντων που στέρησαν ευκαιρίες από τον τόπο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και ...

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνο...

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί...