Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ.

ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ "ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ"
Πηγή:  Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Επιβεβαιώνεται η βούληση του Υπουργείου Υποδομών για σαλαμοποίηση των μεγάλων έργων και έτσι μετά τη ακύρωση του ενός διαγωνισμού για το Πάτρα-Πύργος το ίδιο συμβαίνει και σε άλλο μεγάλο οδικό έργο που αναμένεται να δημοπρατηθεί σύντομα.
Σε τεμαχισμό οδηγείται η δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας μήκους 17χλμ και κόστους 180εκ.ευρώ. Σύμφωνα με απάντηση του Υπουργείου Υποδομών σε σχετική ερώτηση στη Βουλή αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη η σύνταξη στα τεύχη δημοπράτησης.
Όπως αναφέρεται στη συνέχεια "εξετάζεται η δυνατοτητα της κατασκευής του εν λόγω έργου με δημοπράτηση περισσοτέρων της μίας εργολαβίας έτσι ώστε στους επιμέρους διαγωνισμούς να συμμετέχουν και εργοληπτικές επιχειρήσεις 6ης τάξης, με στόχο τη βελτίωση του ανταγωνισμού και την αύξηση της απασχόλησης.
Ουσιαστικά το έργο οδηγείται προς δημοπράτηση (όπως και το Πάτρα-Πύργος) στο Β` εξάμηνο του 2015 όταν θα έχει οριστικοποιηθεί η έγκριση των προς κατασκευή έργων αλλά και οριστεί η ποσοτικοποίηση του αριθμού των διαγωνισμών του έργου.
Ταυτόχρονα όπως συνεχίζει η απάντηση της Δν/σης Συγκοινωνιακών Υποδομών, Διεύθυνση Οδικών Υποδομών της ΓΓΔΕ, εκπονείται η μελέτη με τίτλο "Σύνδεση Βόρειας-Νότιας Εύβοιας της Σύμβασης "Ολοκλήρωση μελετών βελτίωσης της Ε.Ο Χαλκίδας-Λέπουρων και οδού Παράκαμψης Χαλκίδας, τμήματα: Υψηλή Γέφυρα- Νέα Λάμψακος β) Σύνδεση Βόρειας-Νότιας Εύβοιας και γ)Παράκαμψη Ψαχνών με την οποία συμπληρώνεται το όλο έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας.
Τέλος αναφέρεται πως διερευνάται το θέμα της διέλευσης στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου και διερευνάται η προσφορότερο περιβαλλοντικά και οικονομοτεχνικά λύση τροποποίησης της χάραξης της αρτηρίας η οποία θα συνάδει με το θεσμοθετημένο παράκτιο υγρότπο κα τα έργα στο παραλιακό μέτωπο.
Το έργο περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό του ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ ως μεγάλο έργο και συγκεκριμένα στον Άξονα Προτεραιτότητας με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής. Επί της ουσίας περιλαμβάνεται η κατασκευή της Παράκαμψης Χαλκίδας στο τμήμα Νέα Λάμψακος-Ψαχνά με μήκος 16,7χλμ.
Να θυμίσουμε πως το έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας περιλαμβάνεται στον κατάλογο Μεγάλων Έρων που προβλέπεται να συγχρηματοδοτηθούν  από το Επιχειρησιακό Πρόγραμα  "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη" που έχει εγκριθεί από τις  Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Δεκέμβριο του 2014.
Είχε εξαγγελθεί τον περασμένο Δεκέμβριο από τον πρώην Υπουργό Υποδομών κο Χρυσοχοϊδη ως έργο "εμπροσθοβαρές" με άμεση δημοπράτηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο