Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ.

ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ "ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ"
Πηγή:  Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Επιβεβαιώνεται η βούληση του Υπουργείου Υποδομών για σαλαμοποίηση των μεγάλων έργων και έτσι μετά τη ακύρωση του ενός διαγωνισμού για το Πάτρα-Πύργος το ίδιο συμβαίνει και σε άλλο μεγάλο οδικό έργο που αναμένεται να δημοπρατηθεί σύντομα.
Σε τεμαχισμό οδηγείται η δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας μήκους 17χλμ και κόστους 180εκ.ευρώ. Σύμφωνα με απάντηση του Υπουργείου Υποδομών σε σχετική ερώτηση στη Βουλή αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη η σύνταξη στα τεύχη δημοπράτησης.
Όπως αναφέρεται στη συνέχεια "εξετάζεται η δυνατοτητα της κατασκευής του εν λόγω έργου με δημοπράτηση περισσοτέρων της μίας εργολαβίας έτσι ώστε στους επιμέρους διαγωνισμούς να συμμετέχουν και εργοληπτικές επιχειρήσεις 6ης τάξης, με στόχο τη βελτίωση του ανταγωνισμού και την αύξηση της απασχόλησης.
Ουσιαστικά το έργο οδηγείται προς δημοπράτηση (όπως και το Πάτρα-Πύργος) στο Β` εξάμηνο του 2015 όταν θα έχει οριστικοποιηθεί η έγκριση των προς κατασκευή έργων αλλά και οριστεί η ποσοτικοποίηση του αριθμού των διαγωνισμών του έργου.
Ταυτόχρονα όπως συνεχίζει η απάντηση της Δν/σης Συγκοινωνιακών Υποδομών, Διεύθυνση Οδικών Υποδομών της ΓΓΔΕ, εκπονείται η μελέτη με τίτλο "Σύνδεση Βόρειας-Νότιας Εύβοιας της Σύμβασης "Ολοκλήρωση μελετών βελτίωσης της Ε.Ο Χαλκίδας-Λέπουρων και οδού Παράκαμψης Χαλκίδας, τμήματα: Υψηλή Γέφυρα- Νέα Λάμψακος β) Σύνδεση Βόρειας-Νότιας Εύβοιας και γ)Παράκαμψη Ψαχνών με την οποία συμπληρώνεται το όλο έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας.
Τέλος αναφέρεται πως διερευνάται το θέμα της διέλευσης στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου και διερευνάται η προσφορότερο περιβαλλοντικά και οικονομοτεχνικά λύση τροποποίησης της χάραξης της αρτηρίας η οποία θα συνάδει με το θεσμοθετημένο παράκτιο υγρότπο κα τα έργα στο παραλιακό μέτωπο.
Το έργο περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό του ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ ως μεγάλο έργο και συγκεκριμένα στον Άξονα Προτεραιτότητας με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής. Επί της ουσίας περιλαμβάνεται η κατασκευή της Παράκαμψης Χαλκίδας στο τμήμα Νέα Λάμψακος-Ψαχνά με μήκος 16,7χλμ.
Να θυμίσουμε πως το έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας περιλαμβάνεται στον κατάλογο Μεγάλων Έρων που προβλέπεται να συγχρηματοδοτηθούν  από το Επιχειρησιακό Πρόγραμα  "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη" που έχει εγκριθεί από τις  Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Δεκέμβριο του 2014.
Είχε εξαγγελθεί τον περασμένο Δεκέμβριο από τον πρώην Υπουργό Υποδομών κο Χρυσοχοϊδη ως έργο "εμπροσθοβαρές" με άμεση δημοπράτηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…