Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΣΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΤΙΔΑ». Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ.


Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας δεν υιοθέτησε την εισήγηση της κ. Θαλασσινού από το  Νομικό Τμήμα Εύβοιας να παρασταθεί υπέρ των συμφερόντων του Επιχειρηματία

Στη χθεσινή  συνεδρίαση (16-12-2014) της Οικονομικής Επιτροπής του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας έγινε αίτημα  διορισμού δικηγόρου από την πλευρά της Περιφέρειας για να παραστεί στην εκδίκαση της προσφυγής της εταιρείας «ΤΕΧΝΟΜΕΤΑΛ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΕΥΑΓΓ. ΤΣΑΜΠΑΘΩΝΗ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΠΛΟΙΩΝ &ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ» κατά της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας (Αποκεντρωμένης Διοίκησης), με την οποία απαγορεύεται η εγκατάσταση ναυπηγείου στον όρμο της Καρύστου. Τη σχετική εισήγηση είχε συντάξει η κα Ε. Θαλασσινού από το γραφείο Νομικής Υπηρεσίας της Π.Ε. Εύβοιας.
Η άμεση παρέμβαση της παράταξής μας «Η Στερεά σε Νέα Τροχιά», με επιστολή των Περιφερειακών Συμβούλων Νίκου Στουπή και Σοφίας Τσολάκη προς τον Περιφερειάρχη και τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής και με την παρέμβαση του εκπροσώπου της σε αυτήν Γιάννη Αγγελέτου κατάφερε με την τεκμηριωμένη παράθεση στοιχείων που αφορούσαν στις ακριβείς λεπτομέρειες του θέματος, να απορριφθεί  ΟΜΟΦΩΝΑ η εισήγηση της νομικού συμβούλου και να υιοθετηθούν οι θέσεις των κατοίκων και η βούληση της τοπικής κοινωνίας,  των μαζικών φορέων της περιοχής  και του Δημοτικού Συμβουλίου Καρύστου.

Η Οικονομική Επιτροπή με την συγκεκριμένη της απόφαση  διέσωσε το πολιτικό της κύρος ως όργανο, αλλά και το πολιτικό κύρος συνολικά του θεσμού της Περιφέρειας. Αυτό που απομένει είναι να αναζητηθούν και να καταλογισθούν οι  πολιτικές ευθύνες για την στάση που κράτησε η Περιφέρεια στον χειρισμό πρωτόδικα της υπόθεσης, και κυρίως να ελεγχθεί πειθαρχικά αν όλη αυτή η διαχείριση της υπόθεσης από μεριάς της δικηγόρου που χειρίστηκε την υπόθεση ήταν σύννομη και τυπική.
Και βεβαίως απαιτείται να αξιολογηθεί το συντομότερο συνολικά η πολιτική αποτελεσματικότητα αλλά και η σχέση κόστους – οφέλους για την Περιφέρεια από την λειτουργία των μελών του Νομικού Τμήματος της Εύβοιας. Έτσι ή αλλιώς είναι η νωπή η δέσμευση του Περιφερειάρχη πως αφού τελειώσει η σχετική αξιολόγηση θα φέρει προς συζήτηση το θέμα της μη παρουσίας νομικών συμβούλων σε σοβαρές καταδικαστικές για την Περιφέρεια υποθέσεις γύρω από έργα και εργολαβίες που έχουν ζημιώσει και θα ζημιώσουν υπέρογκα τα οικονομικά της Περιφέρειας.

Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και  να μεταφέρουμε με αξιοπιστία τα δίκαια αιτήματα των τοπικών κοινωνιών  στο Περιφερειακό Συμβούλιο, με γνώμονα την κοινωνική ωφελιμότητα και όχι την παραταξιακή επιβεβαίωση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…