Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



Στη Λαμία, έγινε στις 23 Ιουλίου του 2012, η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Στερεάς Ελλάδας, με 21 θέματα στην ημερήσια διάταξη, όπου συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα σε ότι αφορά την ωρίμανση, την προώθηση και την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής σε όλη την Περιφέρεια. Συγκεκριμένα :
•Εγκρίθηκε η οριστική παραλαβή της μελέτης «Μελέτη κατασκευής κατά τμήματα της οδού Θήβας – Λιβαδειάς – Δελφών. Τμήμα Παράκαμψη Αλιάρτου», που αφορά τη βελτίωση του μεγάλου οδικού άξονα που αφορά τις Περιφερειακές Ενότητες Βοιωτίας και Φωκίδας. Το συγκεκριμένο τμήμα της παράκαμψης Αλιάρτου, περιλαμβάνει τη χάραξη και βελτίωση του δρόμου σε μήκος 11,5 χιλιομέτρων με κατασκευή κόμβων εξυπηρέτησης της κυκλοφορίας.
•Εγκρίθηκαν οι μελέτες ενίσχυσης του φέροντα οργανισμού των κτιρίων του 1ου και 2ου ΤΕΕ – ΙΕΚ Θήβας, με στόχο τη διεκδίκηση χρηματοδότησης και υλοποίησης του έργου αναβάθμισης του σχολικού συγκροτήματος.
•Εγκρίθηκε η τροποποίηση πιστώσεων της Συλλογικής Απόφασης που αφορά έργα του ΕΣΠΑ, με στόχο την απρόσκοπτη χρηματοδότηση και υλοποίηση τόσο νέων έργων που πρόσφατα εντάχτηκαν, όσο και ήδη ενταγμένων έργων που εξελίσσονται με γρήγορους ρυθμούς, όπως οι οδικοί άξονες Άμφισσα – Λιδορίκι (ποσό σύμβασης 11.926.000 €) και Θήβα – Λιβαδειά / κόμβος Βαγίων (ποσό σύμβασης 4.765.000 €), καθώς και πολλά άλλα.
•Εγκρίθηκε η τροποποίηση του Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος της Στερεάς Ελλάδας (ΣΑΕΠ 766), συνολικού προϋπολογισμού 150 εκ. €, με σημαντική παρέμβαση την κατάρτιση νέας Συλλογικής Απόφασης Μελετών (ΣΑΜΠ 766). Πρόκειται για μια παρέμβαση στην κατεύθυνση της αξιοποίησης κονδυλίων από προϊόντα εκπτώσεων δημοπρατημένων έργων με στόχο την εκπόνηση αναγκαίων μελετών υλοποίησης έργων που θα συμβάλλουν στην ωρίμανσή τους και στη δυνατότητα διεκδίκησης πόρων για την κατασκευή τους. Συνολικά περιλαμβάνονται και χρηματοδοτούνται 9 μελέτες, με συνολικό προϋπολογισμό 5.620.000 €.
Ειδικότερα :
-Η μελέτη βελτίωσης της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς από το πέρας της παράκαμψης Αλιάρτου, έως τη διασταύρωση με τον Άγιο Γεώργιο
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς στο τμήμα της παράκαμψης Αλιάρτου
-Η μελέτη βελτίωσης ΕΟ 44 Χαλκίδα – Θήβα στο τμήμα Ριτσώνα – Θήβα
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς / τμήμα κόμβος Μιχαηλίδη – Θήβα – διασταύρωση Κανάβαρι
-Η μελέτη ταχυδιυλιστηρίου φράγματος Σέττα Μανίκια
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της οδού Βίνιανη – Μαυρομάτα – Όρια Ευρυτανίας
-Η μελέτη παραλίμνιου δρόμου Τσούκας – Τριπόταμος
-Η μελέτη κατασκευής τελεφερικ (τηλεκαμπίνας) Καρπενήσι – Χιονοδρομικό Κέντρο
-Οι μελέτες βελτίωσης της ΠΕΟ Λαμίας – Δομοκού στο τμήμα από παράκαμψη Αγίας Άννας έως Άγιος Σώζων.

•Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση υποέργων στο πλαίσιο της εξασφάλισης 7.500.000 € για τη συντήρηση του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, και συγκεκριμένα :
-η συντήρηση και λειτουργία της σήραγγας του Τυμφρηστού
-ο ηλεκτροφωτισμός του Εθνικού οδικού δικτύου της Περιφέρειας συνολικά και στις Περιφερειακές Ενότητες
-η συντήρηση του οδικού δικτύου στις Περιφερειακές Ενότητες Φθιώτιδας, Εύβοιας, Ευρυτανίας και Βοιωτίας
-η αποκατάσταση του οδοστρώματος στο δρόμο Ιτέα – Ναύπακτος κατά τμήματα (Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας).

Επιπλέον, στο πλαίσιο της συζήτησης του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς ενημέρωσε το σώμα, ότι κατά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής αποφασίστηκε η συνολική διερεύνηση όλων των Αναπτυξιακών Εταιρειών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας με στόχο τον εξορθολογισμό και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας τους. Η διερεύνηση αυτή, η οποία θα πραγματοποιηθεί άμεσα θα καταλήξει στο βέλτιστο και αποδοτικότερο σχήμα λειτουργίας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο