Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



Στη Λαμία, έγινε στις 23 Ιουλίου του 2012, η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Στερεάς Ελλάδας, με 21 θέματα στην ημερήσια διάταξη, όπου συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα σε ότι αφορά την ωρίμανση, την προώθηση και την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής σε όλη την Περιφέρεια. Συγκεκριμένα :
•Εγκρίθηκε η οριστική παραλαβή της μελέτης «Μελέτη κατασκευής κατά τμήματα της οδού Θήβας – Λιβαδειάς – Δελφών. Τμήμα Παράκαμψη Αλιάρτου», που αφορά τη βελτίωση του μεγάλου οδικού άξονα που αφορά τις Περιφερειακές Ενότητες Βοιωτίας και Φωκίδας. Το συγκεκριμένο τμήμα της παράκαμψης Αλιάρτου, περιλαμβάνει τη χάραξη και βελτίωση του δρόμου σε μήκος 11,5 χιλιομέτρων με κατασκευή κόμβων εξυπηρέτησης της κυκλοφορίας.
•Εγκρίθηκαν οι μελέτες ενίσχυσης του φέροντα οργανισμού των κτιρίων του 1ου και 2ου ΤΕΕ – ΙΕΚ Θήβας, με στόχο τη διεκδίκηση χρηματοδότησης και υλοποίησης του έργου αναβάθμισης του σχολικού συγκροτήματος.
•Εγκρίθηκε η τροποποίηση πιστώσεων της Συλλογικής Απόφασης που αφορά έργα του ΕΣΠΑ, με στόχο την απρόσκοπτη χρηματοδότηση και υλοποίηση τόσο νέων έργων που πρόσφατα εντάχτηκαν, όσο και ήδη ενταγμένων έργων που εξελίσσονται με γρήγορους ρυθμούς, όπως οι οδικοί άξονες Άμφισσα – Λιδορίκι (ποσό σύμβασης 11.926.000 €) και Θήβα – Λιβαδειά / κόμβος Βαγίων (ποσό σύμβασης 4.765.000 €), καθώς και πολλά άλλα.
•Εγκρίθηκε η τροποποίηση του Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος της Στερεάς Ελλάδας (ΣΑΕΠ 766), συνολικού προϋπολογισμού 150 εκ. €, με σημαντική παρέμβαση την κατάρτιση νέας Συλλογικής Απόφασης Μελετών (ΣΑΜΠ 766). Πρόκειται για μια παρέμβαση στην κατεύθυνση της αξιοποίησης κονδυλίων από προϊόντα εκπτώσεων δημοπρατημένων έργων με στόχο την εκπόνηση αναγκαίων μελετών υλοποίησης έργων που θα συμβάλλουν στην ωρίμανσή τους και στη δυνατότητα διεκδίκησης πόρων για την κατασκευή τους. Συνολικά περιλαμβάνονται και χρηματοδοτούνται 9 μελέτες, με συνολικό προϋπολογισμό 5.620.000 €.
Ειδικότερα :
-Η μελέτη βελτίωσης της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς από το πέρας της παράκαμψης Αλιάρτου, έως τη διασταύρωση με τον Άγιο Γεώργιο
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς στο τμήμα της παράκαμψης Αλιάρτου
-Η μελέτη βελτίωσης ΕΟ 44 Χαλκίδα – Θήβα στο τμήμα Ριτσώνα – Θήβα
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της ΠΕΟ Θήβας – Λιβαδειάς / τμήμα κόμβος Μιχαηλίδη – Θήβα – διασταύρωση Κανάβαρι
-Η μελέτη ταχυδιυλιστηρίου φράγματος Σέττα Μανίκια
-Οι συμπληρωματικές μελέτες της οδού Βίνιανη – Μαυρομάτα – Όρια Ευρυτανίας
-Η μελέτη παραλίμνιου δρόμου Τσούκας – Τριπόταμος
-Η μελέτη κατασκευής τελεφερικ (τηλεκαμπίνας) Καρπενήσι – Χιονοδρομικό Κέντρο
-Οι μελέτες βελτίωσης της ΠΕΟ Λαμίας – Δομοκού στο τμήμα από παράκαμψη Αγίας Άννας έως Άγιος Σώζων.

•Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση υποέργων στο πλαίσιο της εξασφάλισης 7.500.000 € για τη συντήρηση του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, και συγκεκριμένα :
-η συντήρηση και λειτουργία της σήραγγας του Τυμφρηστού
-ο ηλεκτροφωτισμός του Εθνικού οδικού δικτύου της Περιφέρειας συνολικά και στις Περιφερειακές Ενότητες
-η συντήρηση του οδικού δικτύου στις Περιφερειακές Ενότητες Φθιώτιδας, Εύβοιας, Ευρυτανίας και Βοιωτίας
-η αποκατάσταση του οδοστρώματος στο δρόμο Ιτέα – Ναύπακτος κατά τμήματα (Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας).

Επιπλέον, στο πλαίσιο της συζήτησης του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς ενημέρωσε το σώμα, ότι κατά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής αποφασίστηκε η συνολική διερεύνηση όλων των Αναπτυξιακών Εταιρειών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας με στόχο τον εξορθολογισμό και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας τους. Η διερεύνηση αυτή, η οποία θα πραγματοποιηθεί άμεσα θα καταλήξει στο βέλτιστο και αποδοτικότερο σχήμα λειτουργίας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…