Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ "ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΚΥΜΗΣ"


Ο Απερχόμενος Περιφερειάρχης κ. Περγαντάς εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛ ΑΔΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
ΥΨΗΛΑΝΤΗ 1
35100 ΛΑΜΙΑ     
Λαμία 22-7-2014

ΠΡΟΣ: Μ.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ολοκληρώθηκε το έργο του εκσυγχρονισμού του λιμανιού της Κύμης, προϋπολογισμού 8.979.000 €.

Σε διάστημα δυο περίπου ετών μετά την υπογραφή της σύμβασης από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά και την έναρξη των εργασιών ολοκληρώθηκε η κατασκευή του έργου με πλήρη τίτλο «Τροποποίηση και εκσυγχρονισμός λιμένα Κύμης». Το έργο είναι ενταγμένο και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (Πρόγραμμα Στερεάς Ελλάδας), με προϋπολογισμό 8.979.000 € και συμβατικό αντικείμενο 4.617.711 €.
Πρόκειται για ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο για την Εύβοια, αφού με τη συγκεκριμένη εργολαβία έγινε η ολοκλήρωση των έργων της βόρειας (εσωτερικής) λιμενολεκάνης στο λιμάνι της Κύμης. Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η λειτουργικότητα του λιμανιού, που πλέον θα μπορεί να εξυπηρετεί οργανωμένα και σύγχρονα τις θαλάσσιες επιβατηγές - οχηματαγωγικές   ΚΑΙ εμπορικές μεταφορές ΑΠΌ ΚΑΙ ΤΗΝ προς Κύμη.
Στόχος του έργου είναι η πλήρης αξιοποίηση της βόρειας λιμενολεκάνης, η οποία φιλοξενεί καταφύγια αλιευτικών και τουριστικών σκαφών. Οι εργασίες που έγιναν αφορούσαν:
-               εκτεταμένες επιχώσεις έτσι ώστε να διαμορφωθεί χώρος για τη στάθμευση - συντήρηση και διαχείριση σκαφών.
-               Κρηπιδώματα και διαμόρφωση χερσαίου χώρου, που θα εξυπηρετούν τα πλοία της ακτοπλοϊκής γραμμής και κρουαζιερόπλοια.
Μαυτό τον τρόπο, στο βόρειο υφιστάμενο λιμάνι, που βρίσκεται σε επαφή με τον παραλιακό οικισμό της Κύμης θα εξυπηρετούνται τα αλιευτικά σκάφη της περιοχής, τα διερχόμενα αλλά και μόνιμα τουριστικά σκάφη, καθώς και πλοία της ακτοπλοϊας που συνδέουν τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου.
«Ολοκληρώσαμε γρήγορα και έγκαιρα την κατασκευή ενός μεγάλου έργου για την Εύβοια» επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς. «Υλοποιήσαμε ένα έργο υψηλής προτεραιότητας, το οποίο σταδιακά μπορεί να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των θαλάσσιων μεταφορών της Στερεάς Ελλάδας. Η ιδανική και προνομιακή γεωγραφική θέση του λιμανιού της Κύμης, μπορεί και πρέπει να αξιοποιηθεί για να αποτελέσει κεντρική πύλη σύνδεσης της κεντρικής Ελλάδας με το βόρειο και ανατολικό Αιγαίο.
Εμείς μέσα από το ΕΣΠΑ προωθήσαμε αυτή τη δυνατότητα, με κεντρικό στόχο να κατασκευαστούν και να λειτουργήσουν συνδυαστικά τα αναγκαία οδικά και λιμενικά έργα στην Εύβοια, έτσι ώστε να διευρυνθούν και να μεγιστοποιηθούν οι αναπτυξιακές δυνατότητες της περιοχής.
Το έργο αυτό ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στη διάρκεια της θητείας μας, με την πολύτιμη βοήθεια της Δημοτικής Αρχής, των Αντιπεριφερειαρχών, των Περιφερειακών Συμβούλων και των θεσμικών φορέων της περιοχής ».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως:
Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο πάνω από  2.0…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…