Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΚΥΡΟ ΚΑΙ Η ΧΑΛΚΙΔΑ, ΚΑΡΥΣΤΟΣ, ΚΥΜΗ ΚΑΙ ΑΙΔΗΨΟΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ.

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2015, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ
Πηγή: www.ypodomes.com

Η Hellenic Seaplanes αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος στον διαγωνισμό του Οργανισμού Λιμένων Ν. Ευβοίας για την ανάπτυξη 4 υδατοδρομίων σε Χαλκίδα, Κάρυστο, Κύμη και Αιδηψό, καθώς και μιας τεχνικής βάσης στη Χαλκίδα.
Ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ) έβαλε στόχο την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο να υπάρχουν όχι ένα αλλά τέσσερα υδατοδρόμια στο νησί της Εύβοιας και να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στις μετακινήσεις με υδροπλάνα, ολοκληρώνοντας τις διαγωνιστικές διαδικασίες.
Η Χαλκίδα, η Κάρυστος, η Κύμη και η Αιδηψός είναι οι πόλεις που θα αναπτυχθούν τα υδατοδρόμια και θα συνδεθούν με το υπόλοιπο δίκτυο υδατοδρομίων. Παράλληλα, ξεκινάει η πρώτη τεχνική βάση υδροπλάνων στην Χαλκίδα για τη συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο και την επιδιόρθωση των αεροσκαφών.
Προσωρινός ανάδοχος ορίστηκε η εταιρία «Υδατοδρόμια Εύβοιας ΙΚΕ», θυγατρική εταιρεία της Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε/ Hellenic Seaplanes S.A., μετά την υποβολή της προσφοράς της και την επιτυχή αξιολόγησή της από την επιτροπή διαγωνισμού του Οργανισμού Λιμένων Νομού Ευβοίας, βάζοντας την Εύβοια στον χάρτη των υδατοδρομίων.
Με την οριστικοποίηση του αναδόχου, η «Υδατοδρόμια Εύβοιας ΙΚΕ» θα προχωρήσει με γρήγορα βήματα να καταθέσει τους φάκελους αδειοδότησης των υδατοδρομίων έτσι ώστε να προλάβουν να ενταχθούν ως προορισμοί στην επόμενη τουριστική περίοδο του 2015.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο πρόεδρος του ΟΛΝΕ Θανάσης Τσέργας δήλωσε: «Προχωρούμε με γρήγορους ρυθμούς, πάντα στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, με σκοπό να προλάβουμε την ερχόμενη τουριστική περίοδο για το νησί της Εύβοιας και όχι μόνο. Στην προσπάθεια μας έχουμε μαζί μας την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και όλες τις Δημοτικές Ενότητες της Εύβοιας. Πιστεύουμε να προλάβουμε την έναρξη της λειτουργίας θεωρώντας ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά την ανάπτυξη θέσεων εργασίας και την προστιθέμενη αξία στο χειμαζόμενο από ανεργία και δουλειές νησί της Εύβοιας».
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Hellenic Seaplanes S.A. Νικόλας Χαραλάμπους αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που μπορούν να αναπτυχθούν στην περιοχή και πόσο μπορεί να ωφεληθεί η Εύβοια από το δίκτυο υδατοδρομίων. Συγκεκριμένα είπε: «Ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ) προχώρησε με αποφασιστικότητα και στρατηγική στον σχεδιασμό και ανάπτυξη των λιμένων του βάζοντας και υδατοδρόμια να ενισχύσουν την δραστηριότητα τους».
Στη συνέχεια o κ. Χαραλάμπους τόνισε: «Η ανάπτυξη ενός τόσου μεγάλου δικτύου, πέραν των 100 υδατοδρομίων πρόκειται για ένα εγχείρημα καταφανώς εθνικής σημασίας και αναμένεται σύντομα να έχουμε έτοιμο ένα μέρος του δικτύου, μια νέα μεταφορική υποδομή, που θα δώσει νέα πνοή στη διασύνδεση όλης της Ελλάδας. Η διαμόρφωση και υλοποίηση αυτής της νέας εθνικής μεταφορικής υποδομής έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά από την εταιρία μας για αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων σε παράλια, νησιά και λίμνες όπου σύντομα θα έχουν διασύνδεση με υδροπλάνο μεταξύ τους.

Τη δυναμική παρουσία της εταιρίας μας αποδεικνύουν οι δεκάδες στρατηγικές συμφωνίες συνεργασίας που έχουμε συνάψει με Tour Operators, Τουριστικούς πράκτορες, μεγάλα ξενοδοχεία, τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και ομίλους εταιριών από όλους τους κλάδους. Επίσης σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένας νέος κύκλος σπουδών στο μάθημα με τίτλο "Λιμενικός Σχεδιασμός και Οργάνωση", που στόχο έχει την κατάρτιση στελεχών για τη Λειτουργία και τη Διαχείριση Υδατοδρομίων».
Επιπλέον, ο επικεφαλής της Hellenic Seaplanes σημείωσε ότι μέχρι σήμερα πάνω από 40 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης που αν όλα πάνε καλά από το 2015 οι Έλληνες θα μπορούν να πετάνε σχεδόν παντού με υδροπλάνα.
 «Είναι αποδεδειγμένο πως ένα τέτοιο εγχείρημα θα λειτουργήσει ευεργετικά για την άρση της απομόνωσης των απομακρυσμένων νησιωτικών μας περιοχών, την σύσφιξη των σχέσεων των τοπικών κοινωνιών με τον κυρίως εθνικό κορμό της χώρας και την εμπορική και κοινωνική ανάπτυξη νησιών και τόπων του ευρύτερου Ελληνικού χώρου, που σήμερα δικαιολογημένα αισθάνονται στο περιθώριο.
Η ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να δώσει ώθηση στα τουριστικά επαγγέλματα, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να στηρίξει την εξυπηρέτηση ασθενών με αεροδιακομιδές, τόσο για τους Έλληνες όσο και τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα».
Καταλήγοντας ο κ. Χαραλάμπους επεσήμανε ότι μέχρι τις αρχές του νέου έτους θα υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τους προορισμούς που θα είναι σε λειτουργία αλλά και τις διασυνδέσεις με υδροπλάνο. Είναι μια επένδυση ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, η οποία εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αναδιαμόρφωση του τουρισμού και θα αναπτυχθούν πολλές νέες 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…