Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΑΡΙΓΚ

                ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Με αφορμή τα όσα συκοφαντικά και ανυπόστατα έχουν λεχθεί και γραφεί τις τελευταίες ημέρες για το θέμα της αγοράς του ακινήτου του ΔΑΡΙΓΚ από την Τράπεζα Πειραιώς στον πλειστηριασμό της 10η Δεκεμβρίου 2014, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Χρήστος Παγώνης στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κατήγγειλε επίθεση λάσπης .
Με συγκεκριμένα στοιχεία, προερχόμενα από τις υπηρεσίες του Δήμου, ο Δήμαρχος   παρουσίασε την πραγματική οικονομική κατάσταση και δυνατότητα του Δήμου, καθώς και την έως τώρα αρνητική θέση των πιστωτικών ιδρυμάτων για την δανειοδότηση του Δήμου. Απέδειξε ότι ο Δήμος δεν μπορούσε να συμμετάσχει στον πλειστηριασμό και να διεκδικήσει το ακίνητο την στιγμή που δεν είχε διασφαλίσει την οικονομική ευχέρεια να ανταπεξέλθει στα βάρη του δανεισμού.
Σε ότι αφορά τη συνάντηση που είχε τον Οκτώβριο του 2014 με τον Πρόεδρο του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς , επεσήμανε ότι ουδεμία σχέση είχε με την αγορά του ακινήτου από την Τράπεζα, αλλά αφορούσε θέματα που ενδιαφέρουν την πόλη της Χαλκίδας και κυρίως το φλέγον θέμα του ΒΙΟΠΑ.
Ο Δήμαρχος Χαλκιδέων επεσήμανε ακόμη την ολιγωρία της προηγούμενης δημοτικής αρχής στη διαχείριση του θέματος του ακινήτου ΔΑΡΙΓΚ και τον εμπαιγμό σε βάρος των εργαζομένων. Άλλωστε ακόμη και οι εργαζόμενοι που παρευρέθησαν στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου  αποδοκίμασαν την προηγούμενη ηγεσία του Δήμου, για τη στάση της απέναντι στο πρόβλημα των ιδίων και των οικογενειών τους.
Τέλος ως προς την επιμονή της διχοτομηθείσας τελικά αντιπολίτευσης για την δέσμευση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι δεν θα αλλάξει η βιομηχανική χρήση του ακινήτου και μάλιστα η μεν μείζονα αντιπολίτευση του κ. Ζεμπίλη να προσθέτει την απειλή της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος !!! , ενώ η ελάσσονα αντιπολίτευση δια του κ. Λεβέντη να αρκείται στην δέσμευση για μη αλλαγή της χρήσης κατά την τρέχουσα δημοτική περίοδο, ο Δήμαρχος υπογράμμισε την προσχηματική, υποκριτική, απειλητική  και προσβλητική για τον ίδιο και τους συμβούλους της πλειοψηφίας πρόταση της μειοψηφίας, επισημαίνοντας ότι η χρήση του ακινήτου σήμερα είναι βιομηχανική και ως τέτοια παραμένει. Αυτό αποφάσισε μετά από ονομαστική ψηφοφορία η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου. Η επισήμανση αυτή είναι αρκετή και τα υπόλοιπα είναι απλώς για επικοινωνιακή κατανάλωση.
Μετά το πέρας της ψηφοφορίας η παράταξη του κ. Ζεμπίλη αποχώρησε προβάλλοντας την δήθεν εξαπάτησή της από την πλειοψηφία, ως προς την διαδικασία της ψηφοφορίας , επί της ουσίας όμως ετράπη σε φυγή μετά την συντριβή των επιχειρημάτων της, την κατάρρευση του συκοφαντικού οπλοστασίου της και την έντονη αποδοκιμασία από το σύνολο των παριστάμενων εργαζομένων της επιχείρησης ΔΑΡΙΓΚ.
Κυρίως όμως αποχώρησε για να μην αναγκαστεί να λάβει θέση στο επόμενο θέμα , αυτό της Δημοτικής Αγοράς.


                                             

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…