Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προαστιακός Αθήνας: άφαντες οι γραμμές σε Θήβα και Χαλκίδα

20-07-2011


Αθήνα- Χαλκίδα σε 48 λεπτά! Τόσο θα διαρκούν οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού με τα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου, που μελλοντικά θα φτάνουν μέχρι την πρωτεύουσα της Εύβοιας όλο το 24ωρο!
Με 17 νέους σταθμούς, που έως το 2014 υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετούν τις καθημερινές μετακινήσεις περίπου 80.000 κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας, ο προαστιακός σιδηρόδρομος τις επόμενες ημέρες επεκτείνεται προς Βορρά, συνδέοντας αρχικά με τακτικά δρομολόγια την Αθήνα με την Οινόη και τη Χαλκίδα και από το φθινόπωρο και με τη Θήβα.
Το δύσκολο πάζλ του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας συμπληρώνεται κομμάτι κομμάτι και με ρυθμούς χελώνας! Σημειώνεται ότι το δίκτυο του προαστιακού, στο σύνολό του, είχε προγραμματιστεί αρχικά να ολοκληρωθεί έως το 2010, αλλά παραπέμπεται για το 2014 και βλέπουμε!
Μετά τις καθυστερημένες επεκτάσεις του δικτύου προς την Κόρινθο και το Κιάτο, οι επόμενες σημαντικές στάσεις του προαστιακού θα είναι σε Οινόη και Χαλκίδα, προσθέτοντας στο σημερινό δίκτυό του άλλους 13 σταθμούς. Σε πρώτη φάση και μέχρι την ολοκλήρωση όλων των έργων ηλεκτροκίνησης τα δρομολόγια προς Οινόη - Χαλκίδα θα εκτελούνται μόνο τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 π.μ. έως τις 10 π.μ. και από τις 6 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα.

Ενδιαφέρον για ακίνητα

Οι σταθμοί με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση αναμένεται να είναι αυτοί των Αχαρνών, του Αγίου Στεφάνου, των Κιούρκων, του Αυλώνα, των Οινοφύτων, της Οινόης, της Αυλίδας και της Χαλκίδας. Η επέκταση του δικτύου σε Οινόη, Χαλκίδα και Θήβα, αναμένεται ότι θα δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη των περιοχών απ΄ όπου διέρχεται ο προαστιακός.
Ωστόσο είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσει το κομμάτι του προαστιακού από την Οινόη προς τη Θήβα με άλλους τέσσερις σταθμούς, ολοκληρώνοντας έτσι τις επεκτάσεις προς Βορρά. Η επέκταση του προαστιακού προς τη Χαλκίδα (αρχικά είχε προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2006) περιελάμβανε την ανακαίνιση της υπάρχουσας διπλής γραμμής (έως τα όρια της Χαλκίδας) προκειμένου να κινούνται τα τρένα με υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώσεις εξακολουθούν να γίνονται όχι μόνο στο δίκτυο αλλά και στους υπάρχοντες σταθμούς.
Επίσης, η επέκταση προς τη Θήβα (η διαδρομή από την Αθήνα θα διαρκεί 50 λεπτά) ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2006! Στο τμήμα προς τη Θήβα, στην υπάρχουσα διπλή γραμμή εκτελούνται εργασίες βελτίωσης του δικτύου, ενώ ανακατασκευάζονται πλήρως όλοι οι σταθμοί. Όλα τα έργα στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ-Θήβας, μήκους 100 χλμ., συμπεριλαμβανομένων της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο