Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ




Ο Βουλευτής Ευβοίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Κώστας Μαρκόπουλος, απέστειλε ερώτηση στον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη για το μέλλον του Προαστιακού Χαλκίδας και για τις ποινικές ευθύνες που αναλογούν στα μέλη του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Πιο συγκεκριμένα η επιστολή του Κώστα Μαρκόπουλου αναφέρει τα εξής:
«Κατά την πρόσφατη συνάντηση του με τον Δήμαρχο Πατρών κ. Γιάννη Δημαρά, ο κ.Χατζηδάκης δήλωσε πως εντάσσεται στις προτεραιότητες του Υπουργείου Ανάπτυξης η ολοκλήρωση του δικτύου του Προαστιακού της γραμμής Αθηνών – Πατρών.
Την ίδια στιγμή και ενώ εξαγγέλλει νέα έργα, ο Υπουργός Ανάπτυξης δείχνει να αγνοεί τις δυσλειτουργίες των ήδη «ολοκληρωμένων» σιδηροδρομικών γραμμών όπως εκείνη με προορισμό την, σαφώς, εγγύτερη προς την Αθήνα, Χαλκίδα.
Ο όρος δυσλειτουργίες, ηχεί επιεικής, αν αναλογιστούμε πως στην γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα έχει κλαπεί σχεδόν το σύνολο της εγκατασταθείσας υποδομής ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα να έχουν απομείνει 5 με 6 χιλιόμετρα καλωδίωσης σε σύνολο 90 χιλιομέτρων.
Επιπλέον, αποτελεί ηθική πρόκληση προς τον έλληνα φορολογούμενο, η πλήρης εγκατάλειψη της προσφάτως ανακαινισμένης γραμμής Οινόης – Χαλκίδος, όπου τα φαινόμενα δολιοφθοράς είναι καθημερινά.
Κατά συνέπεια, ομιλούμε για Προαστιακό μόνο κατ’ όνομα, διότι η διαδρομή συνεχίζει, παρά τις υποσχέσεις, να εξυπηρετείται από πετρελαιοκίνητους συρμούς, με αποτέλεσμα αφενός το επιπλέον κόστος και αφετέρου την μικρότερη ταχύτητα μετακίνησης των, όλο και αυξανόμενων σε αριθμό, επιβατών της σιδηροδρομικής γραμμής προς και από την Χαλκίδα.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται ο κος Υπουργός
1.ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Ανάπτυξης αναφορικά με την επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων;
2.θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα φύλαξης των ακριβοπληρωμένων έργων τα οποία λεηλατούνται καθημερινά;
3.θα αναζητηθούν τυχόν αστικές και ποινικές ευθύνες για τα μέλη του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για τις εγκληματικές παραλήψεις τους και την προφανή παράβαση των καθηκόντων τους;
4.υπάρχει ο αναγκαίος αριθμός συρμών desiro ή έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω αχρηστίας, και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ένταξη τους στην εν λόγω γραμμή;"

Πηγή:eviaportal.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…