Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Π.Ε. ΕΥΒΟΙΑΣ


Υπογραφή σύμβασης για το έργο «Συντήρηση, αποκατάσταση ζημιών και εκτέλεση εργασιών για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Π.Ε. Ευβοίας», προϋπολογισμού 3.600.000 €
Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Κώστα Μπακογιάννη η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Συντήρηση, αποκατάσταση ζημιών και εκτέλεση εργασιών για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Π.Ε. Ευβοίας», προϋπολογισμού 3.600.000 €, που χρηματοδοτείται από τη ΣΑΕΠ 066.
Το έργο αφορά τη συντήρηση και την αποκατάσταση βλαβών και φθορών που έχουν διαπιστωθεί στο υφιστάμενο Εθνικό & Επαρχιακό οδικό δίκτυο του Ν. Εύβοιας. Στα πλαίσια κατασκευής του έργου θα εκτελεστούν εργασίες χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών και σήμανσης.
Όλες οι εργασίες που θα εκτελεστούν στα πλαίσια του εν λόγω έργου αποσκοπούν στην αποκατάσταση των διαπιστωθέντων βλαβών και φθορών στο Εθνικό & Επαρχιακό οδικό δίκτυο του νομού για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, δεν περιλαμβάνουν εργασίες διαπλάτυνσης ή αλλαγής των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του υφιστάμενου οδικού δικτύου και δεν προβλέπεται να επιφέρουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις.
Ειδικότερα προβλέπεται να γίνει άρση καταπτώσεων, καθαρισμός τάφρων, εξυγίανση και αποκατάσταση βλαβών οδοστρωμάτων (ζυμώματα), ανακατασκευή ή επέκταση υφιστάμενων τεχνικών έργων, εργασίες ανακατασκευής οδοστρωσίας, επούλωση λάκκων, τοποθέτηση τμημάτων ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας, καθώς και τοποθέτηση κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης, στα τμήματα του οδικού δικτύου του νομού όπου έχουν καταγραφεί οι αντίστοιχες βλάβες, στα πλαίσια της διατιθέμενης πίστωσης.
Το οδικό δίκτυο της Π.Ε. Ευβοίας δέχεται καθημερινα σημαντικό φόρτο κίνησης οχημάτων και γιαυτό η Περιφέρεια από τη δική της πλευρά οφείλει να διασφαλίσει την ομαλή τους διέλευση εξασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες ασφάλειας.   

Η Περιφερειακή Αρχή υλοποιεί έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και ενισχύουν την οδική ασφάλεια στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Με σκληρή δουλειά και σωστό προγραμματισμό και πάντοτε με τη συνδρομή των αρμοδίων υπηρεσιών, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει το έργο της με μοναδικό γνώμονα το όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως:
Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο πάνω από  2.0…