Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΜΙΟ- ΠΛΑΤΑΝΑ

Η σύσκεψη για τον δρόμο Στόμιο- Πλατάνα δεν έφερε  πολλά ούτε θεαματικά αποτελέσματα, πράγμα που δεν αναμένονταν βέβαια μετά και την άρνηση του Υπουργείου Υποδομών και ιδίως της ΥΑΣ να παραστεί και να παρουσιάσει τις θέσεις της για την επίλυση του προβλήματος. Έτσι η ευκαιρία να εμπλακεί το Υπουργείο Υποδομών στο έργο φαίνεται πως απομακρύνεται. Την υπόθεση παίρνει αποκλειστικά πάνω της η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας  η οποία εξάλλου έχει και την ευθύνη για τον δρόμο.
Η αποδοχή από όλους του αιτήματος για άμεση επίλυση του προβλήματος με την επιτάχυνση των μελετών και των διαδικασιών δημοπράτησης και εν συνεχεία εκτέλεσης του έργου εξακολουθεί να παραμένει ως μόνος κοινός τόπος.

Δρόμος Ιτέας Ναυπάκτου: Εκεί έτσι αντιμετώπισαν ανάλογα προβλήματα.
Ελπίζουμε να μην επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο η ζημία που προκαλείται στην τοπική οικονομία της περιοχής και κυρίως της Σκύρου. Σε μία εποχή που το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων έχει προκηρύξει τέσσερις γραμμές από το λιμάνι της Κύμης είναι κρίμα να βαλτώσει η υπόθεση της άμεσης αποκατάστασης των ζημιών και της προστασίας του δρόμου Στόμιο Πλατάνα και να νομίζει κανείς ότι επαρκεί η χρήση του παλαιού επαρχιακού δρομίσκου που διασχίζει τον Οξύλιθο.

Τέλος για άλλη μία φορά επιβεβαιώθηκε ότι το πρόβλημα δεν είναι ούτε μόνο διαδικαστικό ούτε μόνο τεχνικό είναι βαθιά πολιτικό και ως τέτοιο πρέπει  η τοπική κοινωνία των πολιτών να το αντιμετωπίσει από τούδε και πέρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…