Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αττική: 4 εργοστάσια διαχείρισης απορριμμάτων μέσω ΣΔΙΤ μέχρι το 2014, σύντομα ο διεθνής διαγωνισμός



Αναδημοσίευση από: www.ypodomes.com   16-11-2011

Μέχρι το 2014 αναμένεται να λειτουργούν 4 εργοστάσια διαχείρισης απορριμμάτων στην Αττική, ενώ ο υπουργός περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου ανέφερε και πάλι ότι σε δύο μήνες θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός
Ο ανάδοχος του έργου κατασκευής των τεσσάρων εργοστασίων στην Αττική θα αναλάβει για 20-25 χρόνια τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.
Εκπρόσωποι των υπουργείων Περιβάλλοντος και Εσωτερικών που έλαβαν μέρος σε ημερίδα για το θέμα, ανέφεραν ότι τα έργα προτείνεται να υλοποιηθούν με τη μέθοδο των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, ενώ ο ανάδοχος θα αμείβεται με βάση τα εισερχόμενα απορρίμματα.
Η κυβέρνηση εντός του Νοεμβρίου θα δημοσιεύσει τα τεύχη δημοπράτησης των έργων και ο διαγωνισμός αναμένεται να ξεκινήσει αρχές του 2012. Στόχος είναι το 2014 να έχει ξεκινήσει η λειτουργία των εργοστασίων.
Τα εργοστάσια θα κατασκευαστούν εντός των Χώρων Διαχείρισης Απορριμμάτων Φυλής, Άνω Λιοσίων, Κερατέας και Γραμματικού, σε ήδη αδειοδοτημένες, επαρκείς εκτάσεις.
Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής και του δήμου Λαυρεωτικής αναφέρουν ότι γίνεται συζήτηση για την κατασκευή μιας μονάδας στο χώρο που υπήρχε η παλιά χωματερή της Κερατέας
Στόχος της επένδυσης είναι η ελαχιστοποίηση των υπολειμμάτων που θα πηγαίνουν προς ταφή στους ΧΥΤΥ σε ποσοστό μικρότερο του 25% των παραγόμενων αποβλήτων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων. Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη....

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και ...

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο  Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους  επιστήμονες  που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη. Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε τ...