Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΚΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ



Το δημοτικό συμβούλιο Σκύρου ενέκρινε το παρακάτω ψήφισμα με την Απόφαση 214/2011
«Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η είδηση του κλεισίματος του τελωνείου της νήσου Σκύρου μας δημιούργησε τα πλέον αρνητικά συναισθήματα και σχόλια καθώς ήταν αιφνιδιαστική και απρόσμενη.
Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε κάποιες από τις αρμοδιότητες του τελωνείου Σκύρου
1. Έλεγχος κατά τη παράδοση καυσίμων Α/Κ και Τ/Ρ επαγγελματικά σκάφη
2. Έλεγχος και τήρηση βιβλίων ατέλειας για την επιστροφή Ε.Φ.Κ.
3. Συγκέντρωση στατιστικών βιβλίων αλιείας και θεώρηση σχετικών βιβλιαρίων
4. Έλεγχος-θεώρηση δηλωτικών εγγράφων κρουαζιερόπλοιων, καθώς και τελών επιτήρησής
τους.
5. Επιτήρηση κατά την άφιξη –αναχώρηση Α/Φ αποχώρησης εξωτερικού στο αεροδρόμιο
της Σκύρου και πτήσεων charter.
6. Αποσφράγιση-κινητοποίηση αυτοκινήτων ομογενών και έκδοση transit-log για καταπλέοντα σκάφη.
7. Ελέγχους για διακίνηση αλκοολούχων ποτών
8. Ελέγχους νόμιμης κατοχής και κυκλοφορίας οχημάτων για τη διαφύλαξη των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων και του ειδικού τέλους ταξινόμησης.
9. Ελέγχους σε οχήματα για πετρέλαιο θέρμανσης.

Μας θλίβει δε περισσότερο και μας προξενεί δυσάρεστη έκπληξη η απόφασή σας αυτή που
απαξιώνει τον Δήμο μας και τον αποκλείει από την εξυπηρέτηση των δημοτών και των τουριστών του νησιού μας. Περισσότερο δε μας δυσαρεστεί η απαξίωση αυτή θίγει την τεράστια προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια για την τουριστική ανάπτυξη του Νησιού μας.
Τα πλησιέστερα τελωνεία στη νήσο Σκύρου είναι η Λήμνος, η Μυτιλήνη, ο Βόλος, η Χαλκίδα και ο Πειραιάς.
Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο λιμάνι της Λιναριάς στη Σκύρο δεν υπάρχει πρατήριο ανεφοδιασμού καυσίμων για τα αλιευτικά σκάφη και τα σκάφη αναψυχής. Ο Δήμος Σκύρου, μιας και το νησί μας είναι το σταυροδρόμι του Αιγαίου, κάνει ενέργειες για την υλοποίηση του έργου αυτού.
Ο Δήμος Σκύρου στα πλαίσια του μετριασμού των δαπανών λειτουργίας του τελωνείου προτίθεται να συνεισφέρει όπως δύναται (π.χ. διάθεση του απαραίτητου χώρου για τη λειτουργία του τελωνείου) ώστε να αποτρέψει το κλείσιμο του τελωνείου στη Σκύρο.
Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στον Υπουργό Οικονομικών ,στον Αναπληρωτή Υπουργό, στο Γενικό Γραμματέα Φορολογικών και Τελωνιακών Θεμάτων και στο Δ/ντή Προσωπικού Τελωνείου & Εδικού Φόρου Κατανάλωσης»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…