Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΣΣΕΡΑ ΝΕΑ ΕΡΓΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



Με απόφαση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά εντάχθηκαν και θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ τρία έργα αποκατάστασης ΧΑΔΑ και ένα έργο προμήθειας εξοπλισμού διαχείρισης αποβλήτων, συνολικού προϋπολογισμού 3.960.751,47 €.

Υπογράφηκαν από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχο Περγαντά οι  αποφάσεις ένταξης τριών έργων αποκατάστασης ΧΑΔΑ και ενός έργου προμήθειας εξοπλισμού διαχείρισης αποβλήτων, συνολικού προϋπολογισμού 3.960.751,47 €. Πρόκειται για τα έργα:
•             Αποκατάσταση τριών ΧΑΔΑ Δ.Ε. Θίσβης Δήμου Θηβαίων, προϋπολογισμού 811.524,02 €,
•             Αποκατάσταση ΧΑΔΑ Δήμου Καρπενησίου: α) ΧΑΔΑ Φουρνάς, β) ΧΑΔΑ Προυσού και γ) ΧΑΔΑ Κρικέλλου, προϋπολογισμού 282.774,45 €,
•             Αποκατάσταση ΧΑΔΑ Δήμου Δελφών, προϋπολογισμού 264.000,00 € και
•             Προμήθεια εξοπλισμού διαχείρισης αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Νομού Βοιωτίας, προϋπολογισμού 2.602.453,00 €, τα οποία συγχρηματοδοτούνται από την Ελλάδα και από το Ταμείο Συνοχής, στο πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2007 -2013», και των δράσεων που έχουν  εκχωρηθεί στην Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Πρόκειται για τέσσερα σημαντικά έργα στους Δήμους Θηβαίων, Καρπενησίου, Δελφών και 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Βοιωτίας (Δήμοι Λεβαδέων, Ορχομενού και Διστόμου – Αράχοβας – Αντίκυρας)  . Με αυτά τα έργα πρόκειται να υλοποιηθούν δράσεις , που αποβλέπουν στην προστασία  των εδαφικών συστημάτων και τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.   
Με την πραγματοποίηση των τριών έργων αποκατάστασης ΧΑΔΑ προβλέπεται να γίνουν εργασίες σε έντεκα (11) συνολικά ανενεργούς  χώρους ανεξέλεγκτης διάθεσης αποβλήτων. Παράλληλα, το έργο της προμήθειας εξοπλισμού διαχείρισης αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Νομού Βοιωτίας προβλέπει τον εφοδιασμό του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς με τον απαραίτητο εκείνο εξοπλισμό, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία του.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντάς επισήμανε : «Μετά από ένα χρόνο στην Αιρετή Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και έπειτα από τη σημαντική πρόοδο του Προγράμματος, την οποία συλλογικά επιτύχαμε, συνεχίζουμε με τους ίδιους ρυθμούς και προχωρούμε στην ένταξη τεσσάρων σημαντικών έργων προστασίας του περιβάλλοντος. Στόχος μας είναι η υλοποίηση έργων που συμβάλλουν στην βελτίωση ποιότητα ζωής των κατοίκων και τη δημιουργία συνθηκών προστασίας και αναβάθμισης του περιβάλλοντος ».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…