Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ


Όπως έγινε γνωστό, χτες (5/6), σε συνάντηση εκπροσώπων  του σωματείου εργαζομένων στη ΛΑΡΚΟ  με εκπρόσωπο του ταμείου αποκρατικοποιήσεων, η ΛΑΡΚΟ οδηγείται σε κλείσιμο και εκκαθάριση μετά τις 30 Ιουνίου, παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου των μνημονιακών κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ότι η ΛΑΡΚΟ μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.
Η απόφαση λίγες ημέρες πριν τις εκλογές για κλείσιμο της ΛΑΡΚΟ με συνέπεια να πεταχτούν στο δρόμο  1500 οικογένειες, προκαλεί  αναστάτωση,  αγανάκτηση και έκπληξη στους εργαζόμενους και την τοπική κοινωνία γιατί:
Πρώτον,  γνώριζαν ότι το Δ.Σ. του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) αποφάσισε νʼ αναστείλει τις εργασίες του. Όπως αναγράφτηκε στον τύπο, «στη συνεδρίαση της 15ης Μαΐου, αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία ότι στη διάρκεια της τρέχουσας περιόδου και μέχρι τον σχηματισμό κυβέρνησης που θα προκύψει από τις νέες εκλογές, θα απέχει από τη λήψη αποφάσεων οι οποίες είναι δεσμευτικές για το μέλλον.
Δεύτερον γιατί παρά το γεγονός ότι η πώληση της ΛΑΡΚΟ περιλαμβανόταν στις δεσμεύσεις του Μνημονίου το πολιτικό σύστημα της Φθιώτιδας καθησύχαζε τους εργαζόμενους ότι δεν «τρέχει τίποτα».
Είναι βεβαίως γνωστό το γεγονός ότι στην σχετική απόφαση αναστολής των εργασιών δεν ήταν σύμφωνος ο πρόεδρος του Ταμείου κ.Μητρόπουλος που φαίνεται ότι προσπαθεί να την παρακάμψει.
Εκφράζουμε την οξεία αντίδρασή μας σε αυτές τις μεθοδεύσεις και θα κάνουμε το παν να ανατραπούν.

Το μήνυμα που στέλνουμε στον ελληνικό λαό , με βάση και  το πρόγραμμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα, είναι, πως στο δίπολο  ιδιωτικοποιήσεις ή ανάπτυξη των στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεων,  εμείς επιλέγουμε την Ανάπτυξη τους σε όφελος του τόπου και της κοινωνίας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ –ΕΚΜ, σε αντίθεση με τις θέσεις των κομμάτων του μνημονίου ,προτείνει μέσω του επικαιροποιημένου προγράμματός του για την χρηματοδότηση της ελληνικής οικονομίας την εκπόνηση εθνικής στρατηγικής  για την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου και την ίδρυση ταμείου εθνικού πλούτου.
Εναντιωνόμαστε στην ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ, γιατί με αυτή ξεπουλιέται ένας σημαντικός  εθνικός  μας πλούτος, ενώ προκύπτει τεράστια ζημιά και για την τοπική  κοινωνία με την  κατάργηση θέσεων εργασίας σε μια τόσο δύσκολη για το λαό μας περίοδο, για τεράστιο χτύπημα της τοπικής και εθνικής αγοράς, για πέταγμα χιλιάδων ανθρώπων στον καιάδα του κέρδους των αγορών.
Είμαστε αντίθετοι με το ξεπούλημα επιχειρήσεων εθνικής σημασίας και συγκεκριμένα της ΛΑΡΚΟ και θα αγωνιστούμε μαζί με τους εργαζόμενους και το λαό  για την εφαρμογή μιας διαφορετικής πολιτικής με στόχο την ανακούφιση του κόσμου της εργασίας και την ανόρθωση της οικονομίας  κοινωνίας.

 To Γραφείο Τύπου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…