Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ»


Πηγή: www.ypodomes.com

Στο ΕΣΠΑ εντάχθηκε με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών το έργο "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ". Το έργο εντάχθηκε μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Περιβάλλον και Αειφόρος ανάπτυξη». Το έργο είναι από τα πιο σημαντικά αποχετευτικά έργα στην Βόρεια Εύβοια.
Το έργο θα δημοπρατήσει ο Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού. Ο προϋπολογισμός του είναι 2,577,201.72 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) ενώ η χρονική διάρκεια υλοποίησης είναι 31 μήνες. Εκτιμάται ότι ο εξυπηρετούμενος πληθυσμός από το προτεινόμενο δίκτυο ανέρχεται σήμερα στους 4.100 και στην εικοσαετία στους 5.300.
Αντικείμενο του έργου είναι η σύνταξη της οριστικής μελέτης δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων για όλη την έκταση του οικισμού Λουτρών Αιδηψού (ο οποίος είναι Γ` προτεραιότητας και σύμφωνα με την οδηγία 91/271 οφείλει να έχει ολοκληρωμένες και λειτουργικές υποδομές διαχείρισης λυμάτων) που δεν εξυπηρετείται σήμερα από δίκτυο αποχέτευσης.
Θα περιληφθεί μόνο το εντός του εγκεκριμένου πολεοδομικού σχεδίου τμήμα του οικισμού και θα εξαιρεθεί από αυτό κάθε τυχόν αραιοκατοικημένη περιοχή. Σημειώνεται ότι οι δύο προηγούμενες φάσεις (Α και Β) έχουν ολοκληρωθεί και η προτεινόμενη μελέτη αφορά το υπολειπόμενο τμήμα του δικτύου.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ (3 ΦΑΣΗ)
Αντικείμενο του έργου αποτελεί η κατασκευή της Γ  Φάσης αποχέτευσης των Λουτρών Αιδηψού, ώστε να συμπληρωθεί η αποχέτευση όλης της πυκνοκατοικημένης περιοχής του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου.
Το συνολικό μήκος των αγωγών εκτιμάται ότι θα είναι περί τα 9.000 m. Το βάθος τοποθέτησής τους θα είναι τέτοιο που να μην εμποδίζει το δίκτυο ύδρευσης ούτε και το μελλοντικό δίκτυο αποχέτευσης ομβρίων.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…