Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΕΥΒΟΙΩΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΦΡΑΓΚΗΣ ΕΜΑΘΕ ΣΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ



O κ. Θανάσης Φραγκής
ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΗΜΗ ΕΥΒΟΙΑ
Μια επιχείρηση στο Μικάτο της Ιαπωνίας, το Nostimia, μυεί τους Ιάπωνες στα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, όπως είναι οι ελιές, το γιαούρτι, το τυρί και το κρασί από το 2001. Δημιουργός της ο Έλληνας Θανάσης Φράγκης (http://www.nostimia.com/en/ ) ο οποίος εισάγει το 80% των τυποποιημένων προϊόντων στην Ιαπωνία......προμηθεύοντας καταστήματα λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια, εκτελώντας ακόμη και παραγγελίες μέσω διαδικτύου. Κάθε χρόνο η εταιρεία του κ. Φράγκη αυξάνει τα κέρδη της κατά 20%.
Πώς ξεκίνησε η εταιρεία «Νοστιμιά»;
Ο Θανάσης Φραγκής γεννήθηκε στην Κύμη Ευβοίας, ενώ στην Αγγλία γνώρισε την ιαπωνικής καταγωγής σύζυγό του.
Η δημιουργία της επιχείρησης ήταν ουσιαστικά η «απάντηση» στα κρούσματα ασθενειών που οφείλονταν σε μολυσμένα προϊόντα, όπως ήταν η νόσος των τρελών αγελάδων στην Αγγλία και τα καρκινικά πρόσθετα ελαιολάδου στην Ισπανία «Αυτό που με έκανε να στραφώ στα ελληνικά προϊόντα είναι το γεγονός πως η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα της Ευρώπης που παραμένει με αγνά προϊόντα. Φτάνοντας στην Ιαπωνία έστειλα εκατοντάδες γράμματα σε Έλληνες παραγωγούς, από τους οποίους οι περισσότεροι μου απάντησαν θετικά. Για 3 μήνες ταξίδευα για να συναντήσω όλους εκείνους τους παραγωγούς και να έχω τα προϊόντα που επιθυμώ. Τα προϊόντα τα οποία τελικά επιλέχθηκαν για εισαγωγή ήταν εκείνα που διέθεταν την καλύτερη ποιότητα, γεύση, καθώς και αυτά που ήταν βιολογικής καλλιέργειας».
 Τι καθιστά τα ελληνικά προϊόντα ιδιαίτερα;
«Πολλές φορές ακούω την εξής ερώτηση, γιατί είναι τόσο ξεχωριστή η Ελλάδα και γιατί τα ελληνικά προϊόντα είναι τόσο καλά; Οι λόγοι είναι τόσοι πολλοί και απλοί ταυτόχρονα. Η μητέρα φύση υπήρξε πολύ γενναιόδωρη με την Ελλάδα. Την τοποθέτησε σε ένα ιδανικό σημείο, με ιδανικό κλίμα και κρατώντας την μακριά από τα βιομηχανικά απόβλητα. επειδή η Ελλάδα είναι μια χώρα με μικρή βιομηχανία, σε μεγάλο βαθμό παραμένει μια παρθένα φύση, και ένα κλίμα που δεν έχει όμοιό της σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτά συντελούν στην εξαιρετική ποιότητα των ελληνικών προϊόντων.»
Ποια προϊόντα εισάγει στην Ιαπωνία η επιχείρηση;
Κρασί
Η επιχείρηση εισάγει και τις τρεις βασικές ποικιλίες κρασιών, κόκκινο, λευκό και ροζέ. Μερικές από τις περιοχές που συνεργάζονται με την επιχείρηση είναι: η Νεμέα, η Πάτρα, το Γύθειο, η Κύμη Ευβοίας κ.α.
Τυρί
Είναι λογικό όταν γίνεται εισαγωγή ελληνικών τυριών, να βρίσκεται στην πρώτη θέση η αναγνωρισμένη με Π.Ο.Π (προστατευμένη ονομασία προέλευσης), ελληνική φέτα. Δεν λείπει όμως και το πλέον αναγνωρισμένο και εύγευστο τυρί της Κύπρου, το χαλούμι.
Γιαούρτι
Η επιχείρηση προμηθεύεται γιαούρτια από την ελληνική εταιρία ΦΑΓΕ.
Ελιές και ελαιόλαδο
Η επιλογή έχει γίνει από περιοχές της Κρήτης και της Καλαμάτας, που είναι γνωστές για την ελαιοπαραγωγή τους

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…