Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020»




ΘΕΜΑ: Συμμετοχή στη διαβούλευση για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Ε.Π.) «Υποδομές Μεταφορών & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».

Επειδή βρίσκεται σε διαδικασία διαβούλευσης το Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών» μέσα από το οποίο επιδιώκουμε σαν Εύβοια, να δρομολογήσουμε λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα του οδικού Δικτύου, σας κοινοποιούμε σχετικό κείμενο, με το οποίο συμμετέχουμε στη διαβούλευση, για διευκόλυνση, ώστε όλοι οι φορείς να πάρουν μέρος σε αυτή τη διαδικασία.
Είναι φανερό πως αν δεν ενταχθούν ως έργα, τα τμήματα που έχουν ολοκληρωμένες μελέτες, τότε θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι επόμενη ευκαιρία ενδεχομένως να έχουμε μετά από δέκα (10) χρόνια. Πολλά θα εξαρτηθούν από τη δική μας στάση στα συγκεκριμένα θέματα, αλλά και από τη στάση και τις ενέργειες που θα γίνουν από τους εκπροσώπους του Νομού στο Κοινοβούλιο.
Για αυτό πρέπει όλοι μας να αφήσουμε στην άκρη προβλήματα σχέσεων που μπορεί να υπάρχουν και να επικεντρώσουμε την προσοχή μας και όλες τις δυνάμεις στον κυρίαρχο στόχο, που είναι η προώθηση και η κατασκευή του βασικού οδικού δικτύου του Νομού.
Πιστεύουμε ότι αντίστοιχα κείμενα, με τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν, πρέπει να σταλούν μέχρι 25 Αυγούστου από όλους τους φορείς, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αναφέρεται στο κείμενο.
Φυσικά θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για κάθε κινητοποίηση που θα αποφασιστεί, σύμφωνα με τις συζητήσεις και τις αποφάσεις της σύσκεψης της 31ης Ιουλίου 2014.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας &
Νεοεκλεγμένος Δήμαρχος Κύμης-Αλιβερίου
Θαν. Μπουραντάς

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Αθαν. Ζεμπίλης & Νεοκλεγμένος Δήμαρχος κ. Χρ. Παγώνης
Δήμαρχος Ιστιαίας κ. Χριστ. Ζάχος & Νεοκλεγμένη Δήμαρχος
κ. Ελ. Ευσταθίου-Σπανού
Δήμαρχος Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Αν. Ψαρός & Νεοκλεγμένος Δήμαρχος κ. Χρ. Καλυβιώτης
Δήμαρχος Διρφύων - Μεσσαπίων κ. Γιάννης Μπουροδήμος & Νεοκλεγμένος Δήμαρχος κ. Γιώργος Ψαθάς
Δήμαρχος Ερέτριας κ. Βασ. Βελέντζας & Νεοκλεγμένη Δήμαρχος κ. Αμφιτ. Αλιμπαντέ
Δήμαρχος Κύμης - Αλιβερίου κ. Δημ. Θωμάς
Δήμαρχος Καρύστου κ. Νικ. Μανώλης & Νεοκλεγμένος Δήμαρχος κ. Λευτ. Ραβιόλος
Δήμαρχος Σκύρου κ. Μιλτ. Χατζηγιαννάκης & Νεοκλεγμένος Δήμαρχος κ. Μιλτ. Χατζηγιαννάκης
Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Εύβοιας
ΤΕΕ Εύβοιας
Οικονομικό Επιμελητήριο Εύβοιας - Βοιωτίας
Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Εύβοιας
Ε.Α.Σ. Εύβοιας
Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Εύβοιας
Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών (ΕΒΕ) Εύβοιας
Δικηγορικός Σύλλογος Χαλκίδας
Αποδέκτες προς Κοινοποίηση:
Βουλευτές Νομού Ευβοίας Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλ. Περγαντά & νεοεκλεγμένο Περιφερειάρχη κ. Κ. Μπακογιάννη
Αντιπεριφερειάρχη Στ. Ελλάδας κ. Δ. Βουρδάνο
Νεοκλεγμένο Αντιπεριφερειάρχη κ. Φ. Σπανό
Πρόεδρο Περιφ. Συμβουλίου κ. Αν. Πίσχινα

Παλαιούς και νέους Περιφερειακούς Συμβούλους Εύβοιας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως:
Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο πάνω από  2.0…