Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: «Εξασφαλίστηκε η ομαλή χρηματοδότηση από εθνικούς πόρους για το Νοσοκομείο της Χαλκίδας συνολικού προϋπολογισμού 70.485.000€.»





Συνάντηση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Μαγκριώτη

Στο Υπουργείο Υποδομών βρέθηκε την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντάς μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Αθ. Μπουραντά,, όπου παρουσία στελεχών της Διαχειριστικής Αρχής και των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, είχε συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό κ. Μαγκριώτη και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Οικονομίδη.

Σημαντική θετική εξέλιξη αυτής της συνάντησης, ως συνέχεια διαρκών επαφών του Περιφερειάρχη με την ηγεσία του Υπουργείου, ήταν η εξασφάλιση της ομαλής χρηματοδότησης από το εθνικό σκέλος για την κατασκευή του Νοσοκομείου της Χαλκίδας. Όπως είναι γνωστό το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 70.485.000 €, πρόκειται να χρηματοδοτηθεί με 22 εκ. € από το Περιφερειακό Πρόγραμμα της Στερεάς Ελλάδας (ΕΣΠΑ).

«Είχαμε ήδη ανακοινώσει την απόφασή μας να εντάξουμε και να χρηματοδοτήσουμε το Νοσοκομείο της Χαλκίδας με 22 εκ. € από το δικό μας πρόγραμμα, κάνοντας μια 
καθοριστική κίνηση, για να αντιμετωπιστεί και σε Εθνικό επίπεδο κατά προτεραιότητα ένα έργο – ορόσημο για την περιοχή», επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς, τονίζοντας : «Μ΄αυτή την κίνηση επιδιώξαμε την διεκδίκηση των εθνικών πόρων για να ολοκληρωθεί το νέο Νοσοκομείο της Χαλκίδας, με όλον τον απαραίτητο ιατρικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό και να λειτουργήσει καλύπτοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές ενός Γενικού Νοσοκομείου 278 κλινών. Σήμερα, το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας, όπως προέκυψε από τη συνάντησή μας με την ηγεσία του Υπουργείου είναι η διασφάλιση της ομαλής χρηματοδότησης, αυτού του μεγάλου και αναγκαίου έργου για την Χαλκίδα και την Εύβοια»

«Επιπλέον σήμερα», συνεχίζει ο Περιφερειάρχης, «είχαμε μια εκτεταμένη συζήτηση για τα έργα του πρωτεύοντος εθνικού δικτύου, αρμοδιότητας του Υπουργείου, που χωροθετούνται στη Στερεά Ελλάδα και διεκδικούμε την ολοκλήρωση των μελετών και της κατασκευής τους.»
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν :
-              Η επιτακτική αναγκαιότητα των οδικών έργων του Βόρειου και Νότιου άξονα της Εύβοιας και ιδιαίτερα η ολοκλήρωση της μελέτης της παράκαμψης Χαλκίδας, καθώς και οι παρακάμψεις Βασιλικού και Αμαρύνθου.
-              Η υλοποίηση του έργου «Καστρί – Μακρακώμη / με παρακάμψεις Μάκρης και Μακρακώμης» (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι), που ήδη έχει ενταχθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Προσπελασιμότητα», με προϋπολογισμό 30,6 εκ. €.
-              Η κατασκευή του δρόμου Ιτέα – Γαλαξείδι (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο)
«Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας και τις παρεμβάσεις μας, έτσι ώστε τα εθνικά έργα που αφορούν την Περιφέρειά μας να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την αναγκαιότητά τους και να διεκδικήσουμε την χρηματοδότηση και κατασκευή σύγχρονων οδικών έργων στη Στερεά Ελλάδα».


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων. Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη....

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και ...

ΧΩΡΙΣ ΠΛΟΙΟ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Κάντε κάτι, δεν έχουμε πλοίο, είμαστε αποκλεισμένοι Η Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου κ. Μαρία Κακαλή Ο Άγιος Ευστράτιος  όπως και η Λήμνος είναι δύο νησιά που γειτονεύουν στο Αιγαίο με την Εύβοια και η διασύνδεσή μαζί της θα έπρεπε να αποτελεί στρατηγικό στόχο του ευβοϊκού πολιτικού συστήματος εάν ήταν σε θέση να θέτει, να διεκδικεί και να πραγματώνει στρατηγικούς στόχους. Η ανατολική ακτή της Εύβοιας και το λιμάνι της Κύμης αποτελούν ζωτικής σημασίας διαπεριφερειακό γεωαναπτυξιακό χώρο. Σε κάθε περίπτωση την Εύβοια την ενδιαφέρουν τα προβλήμα αυτών των νησιών. Το νησί του Αγίου Ευστρατίου είναι α ποκλεισμένο εδώ και ένα μήνα, αφού δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση.