Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: «Εξασφαλίστηκε η ομαλή χρηματοδότηση από εθνικούς πόρους για το Νοσοκομείο της Χαλκίδας συνολικού προϋπολογισμού 70.485.000€.»





Συνάντηση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Μαγκριώτη

Στο Υπουργείο Υποδομών βρέθηκε την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντάς μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Αθ. Μπουραντά,, όπου παρουσία στελεχών της Διαχειριστικής Αρχής και των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, είχε συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό κ. Μαγκριώτη και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Οικονομίδη.

Σημαντική θετική εξέλιξη αυτής της συνάντησης, ως συνέχεια διαρκών επαφών του Περιφερειάρχη με την ηγεσία του Υπουργείου, ήταν η εξασφάλιση της ομαλής χρηματοδότησης από το εθνικό σκέλος για την κατασκευή του Νοσοκομείου της Χαλκίδας. Όπως είναι γνωστό το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 70.485.000 €, πρόκειται να χρηματοδοτηθεί με 22 εκ. € από το Περιφερειακό Πρόγραμμα της Στερεάς Ελλάδας (ΕΣΠΑ).

«Είχαμε ήδη ανακοινώσει την απόφασή μας να εντάξουμε και να χρηματοδοτήσουμε το Νοσοκομείο της Χαλκίδας με 22 εκ. € από το δικό μας πρόγραμμα, κάνοντας μια 
καθοριστική κίνηση, για να αντιμετωπιστεί και σε Εθνικό επίπεδο κατά προτεραιότητα ένα έργο – ορόσημο για την περιοχή», επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς, τονίζοντας : «Μ΄αυτή την κίνηση επιδιώξαμε την διεκδίκηση των εθνικών πόρων για να ολοκληρωθεί το νέο Νοσοκομείο της Χαλκίδας, με όλον τον απαραίτητο ιατρικό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό και να λειτουργήσει καλύπτοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές ενός Γενικού Νοσοκομείου 278 κλινών. Σήμερα, το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας, όπως προέκυψε από τη συνάντησή μας με την ηγεσία του Υπουργείου είναι η διασφάλιση της ομαλής χρηματοδότησης, αυτού του μεγάλου και αναγκαίου έργου για την Χαλκίδα και την Εύβοια»

«Επιπλέον σήμερα», συνεχίζει ο Περιφερειάρχης, «είχαμε μια εκτεταμένη συζήτηση για τα έργα του πρωτεύοντος εθνικού δικτύου, αρμοδιότητας του Υπουργείου, που χωροθετούνται στη Στερεά Ελλάδα και διεκδικούμε την ολοκλήρωση των μελετών και της κατασκευής τους.»
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν :
-              Η επιτακτική αναγκαιότητα των οδικών έργων του Βόρειου και Νότιου άξονα της Εύβοιας και ιδιαίτερα η ολοκλήρωση της μελέτης της παράκαμψης Χαλκίδας, καθώς και οι παρακάμψεις Βασιλικού και Αμαρύνθου.
-              Η υλοποίηση του έργου «Καστρί – Μακρακώμη / με παρακάμψεις Μάκρης και Μακρακώμης» (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι), που ήδη έχει ενταχθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Προσπελασιμότητα», με προϋπολογισμό 30,6 εκ. €.
-              Η κατασκευή του δρόμου Ιτέα – Γαλαξείδι (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο)
«Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας και τις παρεμβάσεις μας, έτσι ώστε τα εθνικά έργα που αφορούν την Περιφέρειά μας να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την αναγκαιότητά τους και να διεκδικήσουμε την χρηματοδότηση και κατασκευή σύγχρονων οδικών έργων στη Στερεά Ελλάδα».


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…