Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΙΟΚΑ ΤΗΣ ΣΚΥΡΟΥ


Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντά η σύμβαση κατασκευής του έργου για την ολοκλήρωση της αποχέτευσης και του Βιολογικού Καθαρισμού Σκύρου, προϋπολογισμού 4.422.000 €.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντάς και ο ανάδοχος του έργου, υπέγραψαν στις 2 Δεκεμβρίου, τη σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και εργολήπτριας επιχείρησης για την κατασκευή του έργου ολοκλήρωσης του αποχετευτικού δικτύου και του βιολογικού καθαρισμού της πόλης της Σκύρου. Το έργο είναι ενταγμένο και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον & Αειφορία), με προϋπολογισμό 4.422.000 € και πρόκειται να υλοποιηθεί μέσω της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Πρόκειται για μια σημαντικότατη περιβαλλοντική υποδομή για τη Σκύρο, αφού το έργο ολοκληρώνει το αποχετευτικό δίκτυο, καθώς και τις εγκαταστάσεις του βιολογικού καθαρισμού, έτσι ώστε να λειτουργήσουν και να επιλύσουν τα προβλήματα της διαχείρισης λυμάτων του νησιού.
Επισημαίνεται ότι τα προηγούμενα χρόνια κατασκευάστηκαν στη Σκύρο μια σειρά έργων αποχέτευσης, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του δομικού τμήματος του ΒΙΟ.ΚΑ, αλλά ως ημιτελή δεν λειτούργησαν. Επιπλέον το αποχετευτικό δίκτυο με την πάροδο του χρόνου υπέστη σοβαρές φθορές, που οφείλονται σε φυσικά φαινόμενα ή σε επιπτώσεις από την ενδιάμεση κατασκευή άλλων έργων.

Οι εργασίες που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνουν :
-           Αποκατάσταση και ολοκλήρωση της λειτουργικότητας του αποχετευτικού δικτύου (συνολικό μήκος νέων αγωγών : 1.150 μέτρα). Με το δίκτυο θα εξυπηρετείται πλέον όλος ο πληθυσμός του οικισμού Σκύρου.
-           Ολοκλήρωση του ΒΙΟ.ΚΑ (δύο γραμμές επεξεργασίας συνολικής δυναμικότητας 5.000 ισοδύναμου πληθυσμού). Η επεξεργασία των λυμάτων περιλαμβάνει προεπεξεργασία, βιολογική επεξεργασία με σύστημα ενεργού ιλύος και απολύμανση. Η διάθεση των επεξεργασμένων λυμάτων γίνεται στον αποδέκτη, με κλειστό υποθαλάσσιο αγωγό μήκους 1.052 μέτρων, ο οποίος θα εκβάλει σε βάθος μεγαλύτερο από 14 μέτρα.
-           Προμήθεια οχήματος μεταφοράς αφυδατωμένης ιλύος και υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου.
«Σήμερα υπογράφουμε τη σύμβαση δρομολογώντας την έναρξη της κατασκευής μιας πολύ σημαντικής και αναγκαίας παρέμβασης για το νησί της Σκύρου» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχος Περγαντάς τονίζοντας «Μιας παρέμβασης που ολοκληρώνει το αποχετευτικό δίκτυο και τις εγκαταστάσεις του Βιο.Κα. δίνοντας τη δυνατότητα να λειτουργήσουν, συμβάλλοντας καταλυτικά στην διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος και της ποιότητας των θαλάσσιων νερών. Το έργο πραγματοποιείται με τη διαθεσιμότητα των τεχνικών μας υπηρεσιών αφού η Περιφέρεια με την τεχνογνωσία και τη στελεχιακή επάρκεια που διαθέτει, συνδράμει και θα συνδράμει ουσιαστικά την πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση, στοχεύοντας στην χρηματοδότηση και υλοποίηση σημαντικών έργων σε όλη τη Στερεά Ελλάδα. Έργων για τις υποδομές ανάπτυξης, για το περιβάλλον, για την κοινωνία»


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…