Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΠΑΘΕ- ΠΟΡΘΜΕΙΟ ΓΛΥΦΑΣ


Στην κατασκευή περνά το σημαντικό για την Φθιώτιδα αλλά εξίσου σημαντικό και για την Εύβοια οδικό έργο σύνδεσης του ΠΑΘΕ με το Πορθμείο Γλύφας. Ο Κλέαρχος Περγαντάς, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας  είπε με αφορμή την υπογραφή: «Υπογράψαμε τη σύμβαση για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα ΠΑΘΕ – Πορθμείο Γλύφας, προϋπολογισμού 6.400.000 €, αναβαθμίζοντας τις κυκλοφοριακές συνθήκες μεταξύ Φθιώτιδας και Εύβοιας»
Η υπογραφή έγινε την Δευτέρα 11.11.2013  παρουσία του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά και του εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας «ΝΙΟΒΗ ΑΤΕ». Το έργο θα κατασκευαστεί με χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ. Ο πλήρης τίτλος είναι «Κατασκευή οδού σύνδεσης ΠΑΘΕ – Πορθμείο Γλύφας, τμήμα από χ.θ. 8+120 έως χ.θ. 11+627» προϋπολογισμού 6.400.000 €.
Πρόκειται για μια σημαντική και επείγουσα παρέμβαση, δεδομένου ότι με το έργο αυτό ολοκληρώνεται ο δρόμος πρόσβασης από τον ΠΑΘΕ στο Πορθμείο. Όπως είναι γνωστό πρόκειται για έναν οδικό άξονα μήκους περίπου 11,5 χλμ, εκ των οποίων τα 8 περίπου χλμ έχουν ήδη ολοκληρωθεί και με το έργο αυτό πρόκειται να κατασκευαστούν τα επόμενα 3,5 χλμ.
Οι εργασίες προβλέπουν τη βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του δρόμου, ο οποίος διαπλατύνεται στα 10 μέτρα, καθώς και την κατασκευή δύο ισόπεδων κόμβων.
-Ειδικότερα προβλέπονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης και υδραυλικών. Περιλαμβάνονται επίσης οι :
-Εργασίες μετατόπισης των δικτύων ΔΕΗ και ΟΤΕ, που θα απαιτηθούν για την κατασκευή του έργου
-Απαιτούμενες απαλλοτριώσεις
-Αρχαιολογική διερεύνηση και τυχόν ανασκαφικές εργασίες.
Όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κλέαρχος Περγαντάς «Αξιοποιούμε τους πόρους του ΕΣΠΑ, ικανοποιώντας ένα έργο αναγκαίο και χρήσιμο που διευκολύνει την προσπέλαση μεταξύ Φθιώτιδας και Εύβοιας. Ολοκληρώνουμε το δρόμο από τον ΠΑΘΕ στο πορθμείο, δημιουργώντας έναν σύγχρονο οδικό άξονα, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την κίνηση των επισκεπτών που δέχονται οι περιφερειακές μας ενότητες και να δημιουργήσουμε μια βασική υποδομή κυρίως για την τουριστική δραστηριότητα της περιοχής.
Ως Περιφερειακή Αρχή, που αποτελεί συνέχεια των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων ολοκληρώνουμε το έργο που είχε ξεκινήσει ο προηγούμενος Νομάρχης, παράγοντας συνέχεια στη διοίκηση και αποτέλεσμα στη βελτίωση του οδικού δικτύου της Στερεάς Ελλάδας»

Το έργο αυτό θα συμβάλλει κυρίως στην προσπελασιμότητα από την ΠΑΘΕ στην Βόρεια Εύβοια και με την αναβάθμιση του πορθμείου της Γλύφας η οποία είναι απαραίτητο να προωθηθεί τα οφέλη για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της Βόρειας Εύβοιας θα είναι σημαντικά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως:
Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο πάνω από  2.0…