Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΝΕΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΑΛΙΕΙΑΣ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ



Η Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας  μετά την έκδοση της 2240/31541/13.03.2013 (ΦΕΚ 613/Β΄/15.03.2013) Απόφασης του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, που αφορά στη χορήγηση, υπό προϋποθέσεις, νέων αδειών αλιείας σε επαγγελματικά σκάφη, ενημερώνει για τα εξής:
Με την παραπάνω Υπουργική Απόφαση διανέμεται συνολική χωρητικότητα 1.200 GT και συνολική ισχύς 8.000 KW με τη χορήγηση νέων επαγγελματικών αδειών αλιείας σκαφών, για αλιεία με αλιευτικά εργαλεία της παράκτιας αλιείας, σε επαγγελματίες αλιείς με τα εξής κριτήρια:
1) Ήταν κάτοχοι επαγγελματικού αλιευτικού σκάφους το οποίο διέθετε άδεια αλιείας με το αλιευτικό εργαλείο «βιντζότρατα», εντάχθηκε και διαλύθηκε στο πλαίσιο του Μέτρου1.1. − Μόνιμη παύση αλιευτικών δραστηριοτήτων του Ε.Π.ΑΛ. 2007-2013, με προσαυξημένο ποσοστό ενίσχυσης, σε εφαρμογή του Σχεδίου Προσαρμογής Αλιευτικής Προσπάθειας.
2) Είναι τέκνα ή εγγόνια ιδιοκτήτη επαγγελματικού αλιευτικού σκάφους το οποίο διαθέτει άδεια σκάφους σε ισχύ με το αλιευτικό εργαλείο «βιντζότρατα» και δεσμεύεται να αφαιρέσει το εργαλείο αυτό από την άδεια αλιείας του σκάφους.
και επιπλέον:
α)  Είναι ηλικίας από 25 ετών έως και 50 ετών με τουλάχιστον δεκαετή ενασχόληση με την αλιεία και
β) Να μην είναι κάτοχοι άλλου επαγγελματικού αλιευτικού σκάφους ούτε και σε ποσοστό, το τελευταίο έτος από την υποβολή της αίτησης.
Τα σχετικά αιτήματα θα πρέπει να υποβληθούν στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Αλιείας, από την οποία πρέπει να διαβιβασθούν στη Διεύθυνση Θαλάσσιας Αλιείας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Δεδομένου ότι στη Διεύθυνση αυτή τα αιτήματα αφενός θα εξετάζονται με σειρά προτεραιότητας και αφετέρου πρέπει να έχουν διαβιβασθεί και πρωτοκολληθεί μέχρι τις 29 Μαΐου 2013, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να προσέλθουν στα αρμόδια Τμήματα της Περιφέρειας το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση έως τις 27 Μαΐου 2013.
Τα χαρακτηριστικά των σκαφών στα οποία χορηγούνται οι άδειες αλιείας, τα δικαιολογητικά τα οποία πρέπει να προσκομίζονται από τον ενδιαφερόμενο με την υποβολή της αίτησης, καθώς και οι μετέπειτα υποχρεώσεις των σκαφών, καθορίζονται στη σχετική Υπουργική Απόφαση 2240/31541//13.03.2013 (ΦΕΚ613Β΄/15.03.2013)
Για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στα Τμήματα Αλιείας των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…