Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΣΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ




Συνάντηση με αντιπροσωπίες των νησιών των Βορείων Σποράδων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Σκύρο.
Στην συνάντηση αυτή που οργάνωσε ο Δήμαρχος Σκύρου κ. Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης, παρευρέθησαν οι Δήμαρχος Αλοννήσου κ. Πέτρος Βαβίνης, Σκιάθου κ. Νίκος Πλωμαρίτης και Σκοπέλου κ. Γιώργος Μιχελής. Βασικός στόχος τους ήταν ότι τα θετικά αποτελέσματα μιας συνολικής ανάπτυξης, θα διαχυθούν στις τοπικές κοινωνίες και των τεσσάρων νησιών.
Η αναζήτηση λύσεων στα κοινά προβλήματα, η ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την επίλυσή τους και κυρίως η ανίχνευση δυνατοτήτων, ενεργειών και δραστηριοτήτων που θα προβάλλουν και θα προωθούν τα ιδιαίτερα κοινά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του γεωγραφικού συμπλέγματος των Βορείων Σποράδων με την μακροχρόνια ιστορία τους ήταν το αντικείμενο της ημερίδας. Κοινή βάση της συζήτησης αποτέλεσε η λογική του σεβασμού της ιδιαιτερότητας και των συμφερόντων του κάθε νησιού, μέσα όμως από την οπτική γωνία του ενιαίου συλλογικού συμφέροντος των Βορείων Σποράδων. Στην συνάντηση που έγινε στη Σκύρο την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, συμμετείχαν από κάθε νησί εκπρόσωποι της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, εκπρόσωποι των Πολιτιστικών Φορέων, εκπρόσωποι των Λιμενικών Ταμείων, εκπρόσωποι των Ξενοδόχων και των Επαγγελματιών και εκπρόσωποι των μειοψηφιών των Δημοτικών Συμβουλίων. Συμμετείχε επίσης ο Αντιπρόεδρος της Σκύρου Ναυτικής Εταιρείας. Παρών ήταν ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Εύβοιας κ. Παναγιώτης Σίμωσης και ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Νίκος Στουπής.
Στη συνάντηση, δημιουργήθηκαν τρία τραπέζια διαλόγου και εργασίας.
1)Τραπέζι για την θαλάσσια και από αέρα συγκοινωνία αλλά και την διασύνδεση
Με την παρουσία των Δημάρχων έγινε εποικοδομητική συζήτηση και διατυπώθηκαν προτάσεις για την θαλάσσια διασύνδεση των νησιών μεταξύ τους, την αξιοποίηση των δύο αεροδρομίων Σκύρου - Σκιάθου, την σύνδεσή τους με τις υπαρκτές πύλες της Ηπειρωτικής Ελλάδας (Κύμη – Βόλος – Αγ. Κωνσταντίνος) αλλά και νέες, π.χ. Θεσσαλονίκη.
2) Τραπέζι Τουριστικής Ανάπτυξης
Συζητήθηκαν τα θέματα τουριστικής ανάπτυξης των νησιών, των συνεργασιών που πρέπει να γίνουν, ώστε να παρουσιαστούν ως ενιαίος πόλος τουριστικού προϊόντος. Την λήψη πρωτοβουλιών για την σταθεροποίηση και αύξηση του ρεύματος εσωτερικού τουρισμού και την παράλληλη ανάπτυξη και ωρίμανση των δυνατοτήτων αύξησης του εξωτερικού τουριστικού προϊόντος.
3)Τραπέζι Πολιτισμού
Με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες κάθε τόπου καταγράφηκαν τα κοινά στοιχεία της Σποραδίτικης παράδοσης και κουλτούρας, κατατέθηκαν ιδέες για συνεργασία και κυρίως ιδέες και απόψεις για την ανάδειξη της κοινής πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς.
Στο τέλος των συζητήσεων για κάθε ενότητα επιλέχθηκαν επιτροπές που θα επεξεργαστούν τις προτάσεις, θα επεξεργαστούν βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα σχέδια και θα προετοιμάσουν μια νέα συνάντηση, όπου θα ληφθούν ο πρώτος κύκλος αποφάσεων μέχρι 31-12-2012

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως: Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΣΕΤΤΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναδημοσίευση από Agronews Η «Ελβετία της Ελλάδας», όπως είναι αλλιώς γνωστό το γραφικό χωριουδάκι του δήμου Ερέτριας είναι χτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων και είναι από τις πρώτες περιοχές της Εύβοιας που καλύπτονται το Χειμώνα με χιόνι. Η Σέττα, ή αλλιώς Σέτα, απέχει μόλις 128 χιλιόμετρα από την Αθήνα, περίπου δύο ώρες διαδρομή με το αυτοκίνητο.   Το όνομά της το πήρε, σύμφωνα με την παράδοση, από την πανέμορφη Γαλλίδα σύζυγο του Τούρκου ηγεμόνα, που επί τουρκοκρατίας του ανήκε η περιοχή. Λόγω της μορφολογίας της και της φυσικής της θέσης είναι ο ιδανικός προορισμός για τους   λάτρεις των ορεινών αποδράσεων το Χειμώνα   και το Καλοκαίρι. Το περιβάλλον της Σέττας θυμίζει τις Άλπεις, καθώς έχει πλατάνια, ελατοδάση, καστανοδάση με πλούσια χλωρίδα και πανίδα. Με «ορμητήριο» τη Σέττα μπορείτε να εξερευνήσετε με Jeep 4Χ4   και motocross τα κοντινά ορεινά χωριά Μετόχι, Μύστρος, Μανίκια, Μακρυχώρι,   Χιλιαδού, Τραχήλι, Παναγιά, Παρθένι και Στενή. Η Άνω Σέττα α

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ Κινητοποίηση Κυριακή 27/9, 10πμ στη Γέφυρα Βασιλικού

  Εμείς οι πληγέντες και κάτοικοι στην περιοχή του Ληλαντίου που “χτυπήθηκε” από τις καταστροφικές πλημμύρες, διεκδικούμε άμεσα μέτρα αποκατάστασης των ζημιών και προστασίας της ίδιας μας της ζωής. Η τεράστια καταστροφή που συντελέστηκε, δεν ήταν μοιραίο να συμβεί σαν αποτέλεσμα «απρόβλεπτων, ακραίων καιρικών συνθηκών». Είναι ευθύνη των φορέων του κράτους (υπουργεία, περιφέρεια, δήμος) που δεν έχουν πάρει χρόνια τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της περιοχής. Απαιτούμε από κυβέρνηση περιφέρεια και δήμο μέτρα για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας και να μην κινδυνέψει ξανά η ζωή και το βιος μας: •              Nα αποκατασταθούν όλες οι ζημιές στο 100% χωρίς προϋποθέσεις και δάνεια. •              Να υλοποιηθούν άμεσα τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά αντιδιαβρωτικά έργα. •              Να ολοκληρωθεί η απομάκρυνση της λάσπης από σπίτια, μαγαζιά και χωράφια. •              Να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης σε υποδομές και το οδικό δίκτυο. Να καθαριστεί και να αποκατασταθεί ο