Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥΣ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ



ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                               
      ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ                                                        
Aθήνα 27-11-2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ TΗΣ ΕΝ.ΠΕ
Οργή και αγανάκτηση εξέφρασαν οι 13 Περιφερειάρχες στον Υπουργό Εσωτερικών κ. Ε. Στυλιανίδη κατά τη σημερινή συνάντησή τους, η οποία πραγματοποιήθηκε με εντολή του Πρωθυπουργού κ. Α. Σαμαρά.
Οι Περιφερειάρχες ζήτησαν από τον Υπουργό να δοθούν στις Περιφέρειες οι επενδυτικοί πόροι που οφείλει το Κράτος για το 2012, γιατί σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν.
Οι επενδυτικοί πόροι αφορούν δαπάνες για:
·         Συντηρήσεις – ηλεκτροφωτισμό- διαγραμμίσεις των δρόμων
     Αντιμετώπιση έκτακτων καιρικών φαινομένων (αποχιονισμοί, αντιμετώπιση κατολισθήσεων, καθαρισμός ρεμάτων και αποστραγγιστικών τάφρων, και άλλα)
·         Δαπάνες για την κοινωνική πρόνοια
·         Δαπάνες για την Αγροτική Ανάπτυξη
·         Δαπάνες για την Τουριστική Ανάπτυξη
·         Δαπάνες για τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό
Ο Υπουργός Εσωτερικών, κ. Ε. Στυλιανίδης αφού άκουσε τις τοποθετήσεις των Περιφερειαρχών δήλωσε ότι το Κράτος αναγνωρίζει τις οφειλές προς τις Περιφέρειες και δεσμεύτηκε ότι εντός ολίγων ημερών θα μπορέσει μετά τις επαφές του με τους συναρμόδιους υπουργούς και τον Πρωθυπουργό να παρουσιάσει το χρονοδιάγραμμα καταβολής των οφειλών.
Κατά τη συζήτηση οι Περιφερειάρχες υπενθύμισαν ότι οι Περιφέρειες από την έναρξη της λειτουργίας τους το 2011 έχουν προσφέρει από μόνες τους στην τεράστια δημοσιονομική προσπάθεια της χώρας, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα έως και 40%.
Επιπλέον, έχουν ήδη επωμισθεί το βάρος της μείωσης των εσόδων τους από τον κρατικό προϋπολογισμό (Κ.Α.Π.) τη διετία 2011-2012 κατά 60%.
Ο Πρόεδρος της ΕΝΠΕ και Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Ι. Σγουρός επανέφερε το αίτημα για άμεση συνάντηση των Περιφερειαρχών με τον Πρωθυπουργό, ώστε να γνωρίζει και ο ίδιος όλα τα θέματα που αφορούν τις Περιφέρειες, ένα νέο θεσμό που πρωταρχικό στόχο έχει την ανάπτυξη σε περιφερειακό επίπεδο.
Ο κ. Σγουρός έθεσε και το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί σε όλες τις Περιφέρειες με τη διαθεσιμότητα των υπαλλήλων (ΙΔΑΧ ΔΕ) και το αδιέξοδο που έχει προκύψει, ζητώντας την άμεση παρέμβαση του Πρωθυπουργού.
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το νέο λιμάνι στη Χαλκίδα θα δώσει και πάλι ζωή στην Εύβοια

 Αναδημοσίευση από ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μηνάς Τσαμόπουλος Δικαίωμα στην ελπίδα έχει πλέον η Εύβοια, εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα. Το νησί που δεσπόζει στο Αιγαίο ελέγχοντας τα θαλάσσια περάσματα προς και από τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο παλεύει με τους «δαίμονές» του τόσα χρόνια αφού έχει ένα αρνητικό πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Είναι ο πρώτος νομός στην Ευρώπη σε άνεργους νέους. Μία γεωγραφική περιοχή που την τετραετία 1985-1989 είχε το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στη Γηραιά  Ήπειρο, καταδικάστηκε στη συνέχεια σε βιομηχανικό μαρασμό, με τα λουκέτα που μπήκαν στα εργοστάσια, αφήνοντας στον δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους που κατέχουν μοναδική τεχνογνωσία. Η οικονομική ξαστεριά για την Εύβοια έρχεται από τη θάλασσα, με μοχλό ανάπτυξης τον Οργανισμό Λιμένων Νήσου Εύβοιας (ΟΛΝΕ)  ο οποίος προήλθε από τη συνένωση 10 Λιμενικών ταμείων  και στις 30 Ιουνίου συμπληρώνει δύο χρόνια λειτουργίας, ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου με μετόχους το υπουργείο Οικονομίας, Υπο…

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συζήτηση με τον Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Νίκο Τράκο 
Η ανάπτυξης της ανατολικής πλευράς της Εύβοιας καταμεσίς στο Αιγαίο και στην γειτονιά της μητροπολιτικής Αττικής αποτελεί μία κρίσιμη πτυχής της γενικής αλλά ανεύρετης έως τώρα ευβοϊκής ανάπτυξης. Το ιστολόγιο αυτό, το "ΕΥΒΟΙΑ 2020" ανοίγει το διάλογο συζητώντας με δύο έμπειρους επιστήμονες που διακρίνονται για τη δημιουργική τους σκέψη και το πλούσιο μελετητικό έργο τους, τον Αρχιτέκτονα- Χωροτάκτη κ. Λίνο Τριανταφυλλίδη και τον Συγκοινωνιολόγο- Πολιτικό Μηχανικό κ. Νίκο Τράκο. Η Εύβοια περιμένει το τρένο της …. από την εποχή του Τρικούπη Η Ανατολική Εύβοια παραμένει απομονωμένη, εγκαταλελειμμένη και αναξιοποίητη. Η δημιουργία οδικού και σιδηροδρομικού άξονα που να συνδέει τη Χαλκίδα με το λιμάνι της Κύμης, την δυτική με την ανατολική πλευρά του νησιού  είναι ένα αίτημα που «εκκρεμεί» από την εποχή του Τρικούπη.

Η πρόταση και το όραμα του Χαριλάου Τρικούπη, πέρασαν στην ιστορία. Τότε υπήρχε το κίνητρο της αξιοποίησης του χ…

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…