Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ «ΝΙΚΟΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ» ΜΕ ΤΟ «ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ» ΚΑΤΕΠΛΗΞΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ.


ΜΙΑ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ ΕΣΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

Μουσική πανδαισία ήταν μία ακόμη συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Χαλκίδας «Νίκος Σκαρλώτας» που γέμισε νότες και μελωδίες το Θέατρο Παπαδημητρίου το βράδυ του Σαββάτου, 3 Νοέμβρη 2012.
Το Φωνητικό Σύνολο Κοριτσιών του Ωδείου  στην πρώτη του εμφάνιση  κατέπληξε για την οργάνωση και κυρίως την μελωδική του συγχορδία. Δέκα από τα καλύτερα σύγχρονα τραγούδια, από τα «Τερατάκια της Τσέπης» του Α.ΜΠΡΑΝΤΟΥΑΡΤΙ και το «Φτιάξε το δικό σου παραμύθι» του Δ.ΤΣΑΚΝΗ έως το «Θεός αν είναι» του Γ.ΒREGOVIC και το «Γυρίζω την πλάτη μου στο μέλλον», πάλι του Δ. ΤΣΑΚΝΗ ενώ ενδιάμεσα ακούστηκαν: «Δεν θα δακρύσω πια για σένα» του Φ. ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ, «Ένας Τούρκος στο Παρίσι» του Λ. ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑ, «Το Χειροκρότημα» της Δ. ΓΑΛΑΝΗ, «Ο ανθρωπάκος» του Γ. ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΥ και «Μικρή Πατρίδα" του Γ. ΑΝΔΡΕΟΥ.
Οι καταπληκτικές φωνές των κοριτσιών, με τις μεγαλύτερες σε ρόλο σολίστ να παρουσιάζουν θεσπέσιες φωνητικές επιδόσεις που θα ζήλευαν πολύπειροι επαγγελματίες, γέμισαν με συναισθήματα τα δυναμικά και σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ επίκαιρα μηνύματα των στίχων.
Το φωνητικό σύνολο αποτελούσαν : η Ευτυχία Αντωνιάδου, η Μαρία Αποστολοπούλου, η Μάγια Γιαννάκου – Καίσαρη, η Μαίρη Γκεζέπη, η Παρασκευή Καλαφάτη, η Νεφέλη Καρποδίνη, η Λουκία Κατσούλη, η Κατερίνα Μουλάλη, η Άννη Μπαράκου, η Γεωργία Μπαράκου, η Αναστασία Παπαδοπούλου, η Ζωή Σπυράκη, η Αρτεμησία Τριανταφύλλη, η Ιωάννα Τριανταφύλλη και η Παναγιώτα Φρατζή.
Δημιουργός του Φωνητικού Συνόλου η κ. Ιωάννα Γκαρά που συνόδευσε τα κορίτσια στο πιάνο
Στο δεύτερο μέρος οι Μουσικοί – δάσκαλοι του Ωδείου- Δημήτρης Δεδενές, στο μπουζούκι, Όλγα Κετσεμενίδου, στο πιάνο, Δημήτρης Κικίδης, στη κιθάρα και Έκτορας Μάγος, στα κρουστά, καθώς και η Φωτεινή Καπαγιάννη και Λευτέρης Πνευματικός στο τραγούδι, παρουσίασαν ένα αφιέρωμα στον ΓΙΩΡΓΟ ΖΑΜΠΕΤΑ με δεκατρία καταπληκτικά τραγούδια.
Στο τέλος, στο φινάλε, μαζί Ορχήστρα και Φωνητικό Σύνολο ξανατραγούδησαν τα «τερατάκια» και τον «μαθητή» του Ζαμπέτα ενώ έκλεισαν με το τραγούδι «Στου Θωμά το Μαγαζί» από το Ρεμπέτικο του Ξαρχάκου.
Ήδη από το πρώτο μέρος ο Διευθυντής του Ωδείου κ. Πάνος Στέλιος, ανέβηκε στην σκηνή και διεύθυνε την χορωδία ενώ στο φινάλε συνόδευσε την ορχήστρα και την χορωδία στο πιάνο.
Το διαρκές και ζεστό χειροκρότημα άξιζε στα κορίτσια του Φωνητικού Συνόλου, στην Γιάννα Γκαρά αλλά και στον  Πάνο Στέλιο που με τη διεύθυνσή του το Ωδείο έχει γίνει μία από τις πιο πλούσιες εστίες πολιτισμού και μουσικής παιδείας στην Χαλκίδα τιμώντας επάξια τον τίτλο του: Δημοτικό Ωδείο Χαλκίδας «Νίκος Σκαλκώτας»



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Εγκρίθηκε με την ΚΥΑ 167395/5-4-2013 το διατακτικό της οποίας έχει ως ακολούθως:
Α. Συνοπτική περιγραφή του προγράµµατος Α.1 Γεωγραφική θέση Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας (Υ∆ 07) αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα υδατικά διαµερίσµατα, στα οποία διαιρέθηκε ο ελληνικός χώρος µε το  Νόµο 1739/1987 (ΦΕΚ 201/Α/20.11.1987) και αντιστοιχούν στις περιοχές λεκανών  απορροής ποταµών του άρθρου 3 του Π.∆.51/2007 όπως ορίζεται στην υπ΄αριθ.  706/2010 (ΦΕΚ1383/Β/2.9.2010) Απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων.  Το Υδατικό ∆ιαµέρισµα Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας εκτείνεται γεωγραφικά σχεδόν σε  ολόκληρους τους Νοµούς Ευβοίας (και τη Σκύρο) και Βοιωτίας, µεγάλα τµήµατα των  Νοµών Φθιώτιδας (83,1%) και Φωκίδας (41,9%) και µικρά τµήµατα των Νοµών Αττικής  (7,2%) και Μαγνησίας (Σποράδες) (14,9%). Η συνολική του έκταση είναι 12.281 km2.Το  Υδατικό ∆ιαµέρισµα χαρακτηρίζεται µορφολογικά ορεινό έως ηµιορεινό. Στο  διαµέρισµα περιλαµβάνονται τέσσερα ορεινά συγκροτήµατα µε υψόµετρο πάνω από  2.0…

Η ΡΗΤΙΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ, ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ.

Οι «ρητινοσυλλέκτες» ή «ρητινοκαλλιεργητές» ή κατά την παλαιότερη ονομασία οι «ρετσινάδες», αποτελούν μία επαγγελματική ομάδα, με λιγότερα πλέον από 2.000 άτομα σε όλη την χώρα, η οποία είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένη με την Εύβοια και συγκεκριμένα με την Βόρεια Εύβοια. Η περιοχή της Βόρειας Εύβοιας είναι η πρώτη σε παραγωγή ρητίνης πανελλαδικά και τα σωματεία των ρητινοκαλλιεργητών είναι το πολυπληθέστερα. Παλαιότερα ο κλάδος και πολυπληθής ήταν και η παραγωγή πολύ μεγαλύτερη. Κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες αποδεκάτισαν τον κλάδο και μείωσαν την παραγωγή. Σε αυτό συνέβαλε καθοριστικότερα ο ανταγωνισμός με άλλες χώρες που παράγουν υποπροϊόντα προερχόμενα από την επεξεργασία της χημικής ρητίνης όπως η Κίνα, αλλά και οι συνθήκες και όροι εργασίας, το επαγγελματικό εν γένει καθεστώς. Οι ρητινοκαλλιεργητές περιμένουν πολλούς μήνες για να εισπράξουν τις επιδοτήσεις ενώ παραμένουν εντελώς έξω από τη διαδικασία προώθησης  της παραγόμενης πρώτης ύλης στην αγορά.

Η πρόταση του Β2 Σταδίου του ΣΧΟΟΑΠ ΑΥΛΩΝΟΣ.

 Αναγκαία η ενημέρωση και η συμμετοχή πολιτών και φορέων.

Στην φάση της διαβούλευσης έχει τεθεί -έστω τυπικά-  εδώ και πολλές εβδομάδες η πρόταση της Β2 Φάσης της Μελέτης του ΣΧΟΟΑΠ Αυλώνος. Πρόκειται για την τελική φάση της εκπόνησης του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης του πρώην Δήμου Αυλώνος και νυν Δημοτικής Ενότητας Αυλώνος του Δήμου Κύμης Αλιβερίου. Με άλλα λόγια πρόκειται για το χωροταξικό σχέδιο  που καθορίζει τις χρήσεις γης και τους όρους οικιστικής ανάπτυξης της περιοχής του πρώην Δήμου Αυλώνος. Πρόκειται για μία σημαντική προγραμματική διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται μετά από την φάση αυτή, με την έγκρισή του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. Οι δύο προηγούμενες φάσεις πέρασαν από τυπικές και μάλλον «ανεμικές» διαβουλεύσεις, ειδικά η πρώτη, η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, στην οποία το μεν κείμενο έβριθε λαθών και παραλείψεων η δε δημόσια διαβούλευση σε επίπεδο Δήμου υπήρξε σχεδόν ανύπαρκτη. Στην δεύτερη φάση τα πράγ…